Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

RTB House: 3 tendinte in vanzarea programatica, in 2017

Tehnologia de cumparare programatica schimba regulile pietei de publicitate. Conform raportului „Zenith Optimedia Programmatic Marketing Forecasts”, in 2017, bugetele alocate pe zona de cumparare programatica vor creste cu 31% peste cele de pe zona de social media (25%) si video online (20%). Iar conform „Dun & Bradstreet Report”, aproape 70% din clientii de publicitate planifica cresterea bugetelor pentru cumpararea programatica a spatiului publicitar. Tinand cont de acest potential, RTB House, furnizor global ...

Continua
2Performant a generat 780.000 de vanzari online in 2016

Platforma 2Performant.com a generat peste 780.000 de vanzari in 2016 pentru cele peste 500 de magazine online din retea, transmite compania intr-un comunicat de presa. Valoarea totala a acestor vanzari online a fost de 39,4 milioane € (inclusiv TVA). Numarul total de conversii generate (vanzari si leaduri) a depasit 840.000, in crestere cu peste 50% fata de 2015. In 2016, 2Performant Network SA – compania care opereaza reteaua regionala 2Performant.com si ...

Continua
5 moduri de a converti clientii de Sarbatori in clienti fideli

Cel mai importanta produs cumparat in ciclul de viata al oricarui client este al doilea, scrie success.zaius.com. Anul trecut, de Sarbatori, in SUA s-a cumparat cu 3,1% mai mult si anul acesta se estimeaza o crestere si mai mare, de 3,6% (Federatia Nationala de Retail/NRF se asteapta la vanzari de 655,8 miliarde $ in noiembrie – decembrie 2016), iar anual procentul de cumparaturi online creste. In SUA, 74% dintre retaileri spun ...

Continua
10 idei pentru cresterea veniturilor din traficul mobile

Dispozitivele mobile sunt o sursa de venit importanta pentru numeroase afaceri online, iar traficul mobile a depasit traficul pe desktop inca din 2014, scrie epay-solutions.ingenico.com. Dar multe persoane se documenteaza pe dispozitive mobile si le abandoneaza cand vine vorba despre finalizarea cosului de cumparaturi. Pentru a asigura o conversie online eficienta, companiile trebuie sa tina cont de urmatoarele 10 sfaturi: Concepe site-ul direct in versiunea mobile – aveti in vedere ca, pe un telefon, site-ul dumneavoastra conceput pentru un ...

Continua
Romania, cea mai mare crestere de trafic de Black Friday, la nivel regional (studiu)

RTB House (companie specializata in publicitate online targetata) a analizat sute de campanii desfasurate pentru clientii sai, pe 40 de piete, pentru a determina la ce tip de evolutie a conversiei se pot astepta companiile, de Black Friday, si transmite, intr-un comunicat de presa, ca romanii au afinitatea cea mai mare pentru Black Friday la nivel regional. Cresterea de trafic inregistrata de magazinele online din Romania, de Black Friday, este cea mai ...

Continua
RTB House evalueaza clientii prin Deep Learning (AI)

Compania de tehnologie RTB House (care livreaza brandurilor servicii de conversie, prin retargetare si campanii gandite pentru nevoile specifice ale fiecarui client) a introdus un nou model de analiza a comportamentului consumatorului: unul construit pe Deep Learning (invatarea avansata), o ramura a AI/inteligentei artificiale. Deep Learning analizeaza si prezice cu mare acuratete comportamentul viitor al unui utilizator online folosind AI, explica RTB House intr-un comunicat de presa. Aceasta noua tehnologie pe care ...

Continua
30 sfaturi pentru cresterea conversiilor (infografic)

Nu disperati daca site-ul dumneavoastra nu genereaza destule venituri din conversii si nu intelegeti de ce oamenii intra des pe el, fara a cumpara nimic! Shanebarker.com a strans intr-un infografic util 30 de tactici eficiente pentru a intelege si apoi a scapa de aceasta problema, infografic pe care il regasiti mai jos. Cateva dintre principalele motive pentru o rata de conversie scazute sunt: informatii incomplete/nepotrivite cand vine vorba despre descrierea produselor pretul mare produsele nu au niciun review sistemul de plata nu e ...

Continua
Viitorul apartine video marketing-ului, spun cifrele

Invodo.com a adunat cateva cifre legate de video marketing, ramura care a crescut vertiginos in 2015 si care promite sa continue dezvoltarea si anul acesta, in studiul „Video Statistics: The Marketer’s Summary 2016”. Din paginile acestuia, aflam urmatoarele: persoanele care urmaresc filmulete promotionale sunt de 1,7 ori mai predispuse sa cumpere apoi produsul cu pricina şi aproape 93% dintre cumparatori spun ca astfel de video-uri sunt factorul care ii ...

Continua
Vizitatorii vechi vs. cei noi – pe care ne concentram?

Compania Monetate si-a publicat ultimul raport semestrial pe anul trecut legat de e-commerce-ul american, in care a analizat 7 miliarde de tranzactii online din ultimele 3 luni ale lui 2015, inclusiv perioada Sarbatorilor. Cifrele sunt menite sa raspunda la intrebarea „Pe ce trebuie sa te concentrezi, ca proprietar de magazin online: pe atragerea de noi clienti sau pe pastrarea celor vechi?”. Raspunsul oferit de Monetate este: „Pe ambii. Optimizeaza-ti site-ul ...

Continua
Vizitatorii vechi vs. cei noi – pe care ne concentram?

Compania Monetate si-a publicat ultimul raport semestrial pe anul trecut legat de e-commerce-ul american, in care a analizat 7 miliarde de tranzactii online din ultimele 3 luni ale lui 2015, inclusiv perioada Sarbatorilor. Cifrele sunt menite sa raspunda la intrebarea „Pe ce trebuie sa te concentrezi, ca proprietar de magazin online: pe atragerea de noi clienti sau pe pastrarea celor vechi?”. Raspunsul oferit de Monetate este: „Pe ambii. Optimizeaza-ti site-ul ...

Continua