Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Piata de retail media din Romania va creste cu 35%, in 2023

Piata de retail media din Romania va creste cu aproximativ 35%, in 2023, transmite Footprints AI, intr-un comunicat de presa. Retelele de retail media vor atrage din bugetele de promovare redirectionate dinspre TV si advertising online, in contextul scaderii pietei de consum si a cresterii simultane a costurilor serviciilor de advertising online livrate de marile platforme (Meta, Google, LinkedIn). Footprints AI (companie romaneasca care opereaza una dintre cele mai avansate platforme de retail media din lume) noteaza ca – in 2022 – costul de achizitie a unui client nou, folosind instrumente clasice de publicitate online, a crescut cu aproape 70% YoY.

Cu ajutorul retail media, afacerile pot accesa cea mai eficienta modalitate de conversie a traficului anonim in clienti profitabili. Retail media conecteaza retailerii cu advertiserii si consumatorii, utilizand canalele proprii (site-uri, aplicatii, e-mail-uri, afisaj in-store), unde sunt livrate reclame personalizate, catre categorii foarte relevante de clienti, la momentul oportun.

De exemplu, Footprints AI permite transformarea investitiilor media ale retailerilor realizand profilari comportamentale predictive, bazate pe multitudinea de date generate de clienti (inclusiv istoric de achizitii, comportament de navigare si preferinte) in interactiunea cu retailerii. Cu aceasta platforma, retailerii pot lansa propria retea de retail media in 3 luni si pot avea un model validat pe piata si un model de operare, in care agentiile media si brandurile care fac reclama pot realiza singure campanii, in modulul dedicat. In mod obisnuit, retailerii pot dezvolta o  solutie similara in-house in aproximativ 3 ani, folosind tehnologii alternative.

Footprints AI este singura platforma de Retail media din Romania care foloseste AI-ul atat pentru canalele in-store, cat si pentru online si poate estima costurile cu o acuratete de peste 99%. Estimarea se face in functie de comportamentul consumatorilor in spatiile de retail intr-o perioada de 30 de zile, intr-un context de crestere a preturilor pe piata de digital advertising, asigurand advertiserii de costul optim (ROAS) pentru campaniile lor (dupa ce au fost derulate deja 2 campanii anterioare in platforma).

„Avantajul in retail media este atribuirea directa intre investitiile in advertising, clientii atrasi si vanzarile generate de acestea in spatiile de retail online si offline. Tehnologia unica pe care este dezvoltata Footprints AI reuseste sa creasca vanzarile din magazinele fizice prin campanii digitale si sa  atribuie cu o acuratete de 92% impactul pe care il au investitiile de Retail media in vanzari”, spune Dan Marc (foto, Fondator Footprints AI).

Cele mai mari bugete investite, anul acesta, in retail media vor fi alocate de branduri de CPG si cele pentru care nevoia unui mecanism de a transmite mesajele mai eficient si mai relevant catre audienta tinta este foarte mare. Acestea activeaza preponderent in industriile auto, bancara, de asigurari si din servicii financiare non-bancare.

Leave a reply