Orange, investitorul nr. 1 in reclame online, in S1 2016
Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT, organizatia industriei de media autohtone) a facut public, scrie forbes.ro, clasamentul celor mai mari 20 de investitori in publicitatea online („Monitorizarea Investitiilor in Publicitate”), in primul semestru al anului 2016 (ianuarie – iunie). Bugetele din lista BRAT sunt calculate la tarifele-lista (rate card) de publicitate, fara a se scadea din ele discounturile si gratuitatile acordate clientilor.
Pe primul loc in top s-a plasat compania de telefonie mobila Orange, care a cheltuit un buget brut de 4.587.589 €, urmata de dezvoltatorul imobiliar Impact Developer (cu un buget brut de 1.711.281 €) si compania Procter&Gamble (cu 1.468.548 €). In top 20 mai intra magazine online (eMAG, Fashion Days, Kelion Online Concept), firme din domeniul auto (Ford, Porsche), companii de telefonie mobila (Vodafone, Telekom) si supermarket-ul Lidl.
Leave a reply