Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

In vara aceasta, tranzactiile pe Teamshare au crescut cu 20%

Valoarea totala a sumelor procesate de magazinele online care utilizeaza platforma integrata de e-commerce Teamshare.ro a depasit vara aceasta (iunie – august) 11 milioane €, cu peste 2 milioane € mai mult fata de aceeai perioada a anului trecut. Cresterea fost mai accentuata in cazul magazinelor online listate pe marketplace-uri, iar vanzarile au crescut preponderent in sectorul B2B, transmite compania, intr-un comunicat de presa. „Vara genereaza, de regula, vanzari mai mici in e-commerce-ul autohton. Insa, in sezonul cald din acest an, ...

Continua
Marketplace-ul artizanal Handmade (Amazon) vine in Europa

Marketplace-ul artizanal marca Amazon, Handmade at Amazon, competitor al Etsy (website e-commerce peer-to-peer fondat in 2005, care vinde produse si accesorii handmade si vintage), se va extinde in Marea Britanie, Franta, Germania, Italia si Spania, anunta techcrunch.come. Miscarea este una rapida: Handmade in the US s-a lansat in octombrie 2015 si gigantul online cu sediul in Seattle asteapta de obicei cativa ani inainte de a-si extinde produsele/serviciile in afara pietei-mama ...

Continua
UE avertizeaza: vanzarile online trebuie sa respecte legea antitrust

Un raport preliminar al Comisiei Europene (de 209 de pagini), autoritatea antitrust din cadrul UE, a descoperit ca aproximativ 40% dintre retailerii online se plang ca producatorii le recomanda sau le restrictioneaza contractual preturile practicate, iar  18% dintre retaileri spun ca li se restrange dreptul de a vinde via marketplace-uri online (ca Bay Inc.), citim pe 4-traders.com. Comisia Europeana avertizeaza, astfel, ca producatorii de produse de consum pot fi luati la ...

Continua
Cum alegi solutia transfrontaliera pentru afacerea ta?

Livrarea transfrontaliera a produselor este unul dintre elementele vitale ale unei afaceri online care vrea sa prospere, ne explica cei de la multichannelmerchant.com. Si poate constitui o bariera pentru comerciantii care nu stiu sa se orienteze in domeniu. Un raport eMarketer din decembrie indica un total al vanzarilor de 1,3 trilioane $, in 2014, in e-commerce-ul global, iar pana in 2018 aceeasi sursa prezice ca suma va atinge 2,5 ...

Continua
Listarea pe marketplace creste vanzarile retailerilor cu pana la 60%/an

Magazinele online care se listeaza pe marketplace-uri isi cresc substantial afacerile inca din primul an, transmite platforma de e-commerce Teamshare.ro, intr-un comunicat de presa. Platforma integrata cu sisteme de contabilitate si gestiune ERP (Enterprise Resource Planning), adresata clientilor B2B si B2C, este folosita in prezent de peste 200 de clienti din Romania si tari ca Marea Britanie, Franta, Austria sau Rusia. Potrivit datelor Teamshare, marketplace-urile sunt una dintre nisele cu cea mai ...

Continua
Marketplace-urile online aduc bani buni e-retailerilor

 Noile date compilate de internetretailer.com in raportul „Internet Retailer 2016 Top 500 Guide” dezvaluie ca, in 2015, marketplace-urile au permis magazinelor online americane mai mici aproape sa-si dubleze veniturile! Magazinele online de tip marketplace, unde consumatorul cumpara produse de la o varietate de producatori, aduc bani buni atat e-retailerilor, cat si portalurilor de cumparaturi care ii aduna pe acestia la un loc. Vanzarile cumulate ale celor mai mari 2 marketplace-uri din ...

Continua
Amazon are probleme legislative in India

Luna trecuta, guvernul indian a adoptat o serie de noi legi legate de companiile de e-commerce care opereaza pe teritoriul tarii amintite. Asta dupa ce dezvoltarea comertului online i-a speriat pe retailerii magazinelor fizice si i-a determinat sa ceara reguli mai multe si mai clare in domeniu. Aceste noi reguli vizeaza pretul si modul de aprovizionare cu produsele vandute pe site-uri ca Amazon, scrie nytimes.com: marketplace-urile online sunt ...

Continua
FashionUP anunță strategia pentru marketplace, platforma care poate deveni punctul 0 al brandurilor românești

București, 7 aprilie 2016 – FashionUP își anunță planurile pentru marketplace-ul dedicat comerțului în online fashion. A fost creat după o muncă susținută de-a lungul a doi ani și cuprinde piese vestimentare și de încălțăminte de la mari designeri români și de la case de modă renumite. Platforma este într-o continuă dezvoltare, după cum o arată și strategia FashionUP. A debutat cu branduri precum Versace 1969, Pierre Cardin, Arnaldo Toscan, Trussardi și ...

Continua
Cum definim o „platforma online”?

Ecommerce Europe (asociatia care reprezinta peste 25.000 de companii care vand bunuri/servicii online in UE) transmite, intr-un comunicat de presa, ca legislatorii europeni ar trebui sa recunoasca rolul platformelor online in dezvoltarea e-commerce-ului european. Vocea comertului online de pe vechiul continent face cateva recomandari legate de rolul platformelor online, al caror rol ar trebui redefinit. Ecommerce Europe crede ca nu exista o definitie clara a „platformei online” si ca ...

Continua
Liviu Taloi: „Producatorii au cel mai mult de castigat din marketplace”

Vinderea produselor direct printr-o platforma online de tip marketplace este o idee interesanta pentru comerciantii carora le este frica sa faca pasul din offline in online si una necesara pentru producatorii care astfel pot dezvolta un canal de vanzari important, a explicat Liviu Taloi (senior consultant in e-commerce si marketing online in cadrul ecompedia.ro) intr-un interviu pentru zf.ro. „Producatorii sunt cei care ar putea avea cel mai mult de ...

Continua