Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Koyos.ro, siteul de e-commerce cu preturi de exceptie la o gama extinsa de produse de larg consum, se uneste cu domeniul SensoDays.ro, preluand numele acestuia. Koyos.ro se muta in casa noua pe SensoDays.ro, un site al aceleiasi companii de e-commerce, si este de gasit in continuare, cu toate ofertele si baza sa de clienti fideli, la aceasta noua adresa. Unul dintre beneficiile acestei mutari strategice pentru clientii Koyos.ro este faptul ca sunt primiti in noua locuinta virtuala de o ...

Continua
Blogul sau Magazinul Online? Cine sa fie primadona?

Raspunsul la aceasta intrebare este in primul rand adresat unei colege de grup, Tatiana. Ce a intrebat colega noastra: „Am un magazin online, decizia mea fost de a aparea blogul in fata site-ului, unul fiind pe wordpress si celalalt pe opencart, dar apar pe acelasi domeniu. Credeti ca e o decizie sanatoasa? Credeti ca bounce-ul s-ar micsora daca nu ar mai fi asa si clientele nu l-ar mai privi ca pe un blog pur informativ iar vanzarile ar creste?”. Pana sa ajungem ...

Continua

O scurta prezentare despre cum aleg o platforma de ecommerce, tinuta pe 28.11.2013 in cadrul conferintei “Let’s speak software” organizat de Softlead Romania, atunci cand imi deschid un magazin online. Un checklist, o serie de intrebari pe care trebuie sa tii le pui cand alegi tehnologia, cand alegi software-ul de comert electronic.   Cum imi aleg platforma de e-commerce from Liviu Taloi ...

Continua
Interviu: Mugur Frunzetti vinde FLORIA.ro

Zurich Broker este noul proprietar al Floria.ro, lider pe piata de florarii online în România. Mugur Frunzetti a fondat acest business urma cu trei ani si jumatate.  Am vazut stirea astazi, si m-am grabit sa-l intreb pe Mugur, un bun amic si unul dintre cei mai buni elevi ai mei (probabil ca acum el imi da lectii, asa cum ii sta bine unui elev genial) cum s-a intamplat si ce ce ganduri are acum, dupa ...

Continua
Fabrooms GmbH isi gaseste locul in industria mobilei, online

Industria mobilei este considerata ca fiind o piata teribil de aglomerata in mai toate regiunile lumii. Starea subreda a economiei atat in America de Nord cat si in Europa a cauzat si o scadere in productia de mobilier in Europa de Vest care a atins cote cu mult inferioare volumului inregistrat inainte de recesiunea din 2008.    Cu toate acestea, Europa de Vest ramane un jucator cheie in industria mobilei la nivel international. ...

Continua
Site-urile de e-commerce hipsteresti reinventeaza magazinele fizice

In aprilie 2011, compania de imbracaminte barbateasca Bonobos a facut un mare anunt pe pagina sa de Facebook: dupa ce ani de zile si-a vandut hainele doar online, in curand va incepe sa deschida primele magazine fizice. Pagina Bonobos s-a umplut imediat cu intrebari despre magazinele planuite, determinand compania sa recunoasca, ceea ce unii dintre fanii de pe Facebook cu un simt al observatiei mai dezvoltat deja isi dadusera seama: data era 1 aprilie, iar anuntul era doar o ...

Continua
Altfel de e-commerce: Casa de pe Deal – agricultura, gastronomie, turism si cultura

Desi in trei ani de la deschiderea magazinului online Casa de pe Deal a castigat mai mult imagine decat bani din acesta, il mentine, deoarece e-commerce-ul creste si este alternativa pentru cei care n-ajung la ei altfel. Intre 5 si 10 procente dintre veniturile Casei de pe Deal provin din magazinul online, dar n-au dorit sa precizeze valoarea afacerilor. “Nu ne-am axat in ...

Continua
Floria.ro vinde flori online de peste 1 milion de euro in 2013

Floria.ro, liderul pietei online de flori in Romania, estimeaza sa incheie anul 2013 cu o cifra de afaceri de peste 1 milion de euro, dupa un prim semestru in care vanzarile s-au situat cu 10% peste asteptari. Activand pe o piata a vanzarilor de flori online a carei valoare estimata se situeaza in 2013 la 2.5 milioane de euro, Floria.ro a inregistrat in prima jumatate a anului vanzari de 600.000 euro. “Prima jumatate ...

Continua
Walk In My Closet – Daca n-ai de gand sa porti rochia asta…

„Care fata n-ar fi interesata de ce este in dulapul prietenei sale?” Acesta a fost si rationamentul lui Ambre Dahan, director de design la Joe’s Jeans si acum fondatoare impreuna cu Amandine Rohmer, a site-ului Walk in My Closet („Pofteste in Sifonierul meu” ), un sifonier virtual si magazin online de fashion. La fel ca multi dintre noi de altfel, Amber si Amandine obisnuiau sa-si impartaseasca noile achizitii si tinute prin mesaje text. Noul site (walkinmycloset.com) si aplicatia aferenta, disponibile pe ...

Continua
Comunicat: Orange ofera consultanta prin chat in magazinul online

Am primit pe adresa redactiei comunicatul de mai jos, de la Orange. Astfel, magazinul online Orange se alatura unui grup din ce in ce mai mare de magazine online care au inteles sa ajute clientul in timp real, in mediul online, mai repede decat ar face-o prin email sau telefon. Nu putem decat sa salutam acest demers al celor de la Orange si sa incurajam mai multe magazine online sa implementeze un “live support” pe paginile magazinelor lor online.    Bucuresti, 17 ...

Continua