Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Transforma-ti site-ul in magazin online, cu Blugento!

Compania clujeana Blugento, specializata in furnizarea de solutii de e-commerce bazate pe platforma Magento, isi extinde portofoliul de servicii si solutii de integrare, cu „Website by Blugento”. Blugento anunta, intr-un comunicat de presa, ca acum ofera clientilor posibilitatea de a-si transforma site-urile in magazine online, atractive si optimizate. „Am lansat «Website By Blugento» in urma cererilor venite din partea business-urilor  care sunt inca nehotarate sa-si deschida un ...

Continua
Proprietarii Kenvelo isi deschid magazin online multibrand

Toamna aduce vesti bune pentru Montecristo Retail Group. In luna octombrie, compania care detine brandurile de moda Kenvelo, Lee Copper, Time Out si Tom Tailor (in Romania si Bulgaria), investeste in deschiderea unui magazin online pentru toate acestea branduri, informeaza site-ul autohton wall-street.ro. Pe 20 iunie, la recent desfasurata conferinta Fashion ROute (dedicata industriei textile si retailului de fashion autohton), Philippe Besadoux (CEO Montecristo Retail Group) a ...

Continua
Mega Image isi deschide magazin online anul acesta

Anul trecut, Mega Image anunta ca vrea sa devina un jucator pe piata de comert online, deschizandu-si un magazin propriu, ceea ce va deveni realitate in a doua parte a lui 2017, a declarat Vassilis Stavrou (CEO-ul Mega Image) pentru wall-street.ro. Lantul de supermarket-uri Mega Image s-a lansat in 1995 in Romania si apartine de Ahold Delhaize (grup de retail alimentar international, cu 6.500 de magazine in 11 ...

Continua
Orsay deschide, in vara, magazin online in Romania

Retailerul de imbracaminte german Orsay are planuri offline si online pentru tara noastra: anunta, intr-un comunicat de presa, ca a deschis cel de-al optulea magazin fizic in Capitala (in Veranda Mall); si pregateste, pentru mijlocul anului 2017, lansarea site-ului online Orsay.com si in Romania, a declarat (pentru Agerpres, via economica.net) Alina Chendrean (Area Manager Romania & Ungaria pentru Orsay). In total, Orsay are magazine fizice în Bucuresti (8 la numar) si ...

Continua
Canada: in 2016, doar 2% din cumparaturi s-au facut online

In primele 9 luni ale anului in curs, 98% dintre cumparaturile facute de canadieni s-au facut in magazinele traditionale, fizice, dezvaluie datele facute publice recent de Statistics Canada, scrie calgaryherald.com. Procentul inseamna un total de 389 miliarde $. Doar 2% din cumparaturi s-au facut online, adica echivalentul a numai 8,1 miliarde $ (totalul sumelor cheltuite in tara aintita ridicandu-se la 397 miliarde $). Statistics Canada a transmis, pana acum, cifrele legate ...

Continua
Polonia: e-commerce vs. shopping mall-uri

In Polonia, vanzarile online se dezvolta mai rapid ca oriunde altundeva in Europa, citim pe linkedin.com: in 2012, se estima ca acesta va creste de la an la an cu 15 – 23% (conform Ascendia), in timp ce in tari ca Marea Britanie si Germania (cele mai mari piete e-commerce europene) procentele sunt de doar 9,5%, respectiv 7,3%. In 2015, 5% din piata de retail poloneza a insemnat vanzari online, ...

Continua
Macy’s se axeaza pe online: inchide 100 magazine fizice

Cu cateva zile in urma, gigantul Macy’s a anuntat ca are de gand sa inchida portile a 15% dintre locatiile fizice neprofitabile din SUA (adica 100 de magazine), citim pe washingtonpost.com. Miscarea vine ca urmare a numarului prea mare de magazine offline intr-o lume in care shopping-ului online e la putere, spun mai-marii companiei fondate in 1858 si axate pe moda si accesorii. Compania explica: in cel mai recent trimestru, ...

Continua
3 provocari pentru retailerii europeni, intr-o lume omnichannel (studiu)

Retailerii din Europa sunt in curs de adaptare a operatiunilor la consumatorii digitali, intr-o lume omnichannel. Provocarile adaptarii la noile cerinte ale clientilor presupun reconstruirea sistemelor logistice si de informatii, iar UPS si-a dorit sa afle ce pasi concreti fac acestia pentru a-si asigura reusita. Studiul UPS „Pulse of the Omni-channel Retailer (2016)”, a descoperit ca 40% dintre retailerii europeni spun ca integrarea intr-o lume omnichannel e o provocare curenta pentru ...

Continua
3 provocari pentru retailerii europeni, intr-o lume omnichannel (studiu)

Retailerii din Europa sunt in curs de adaptare a operatiunilor la consumatorii digitali, intr-o lume omnichannel. Provocarile adaptarii la noile cerinte ale clientilor presupun reconstruirea sistemelor logistice si de informatii, iar UPS si-a dorit sa afle ce pasi concreti fac acestia pentru a-si asigura reusita. Studiul UPS „Pulse of the Omni-channel Retailer (2016)”, a descoperit ca 40% dintre retailerii europeni spun ca integrarea intr-o lume omnichannel e o provocare ...

Continua
Ce înseamnă un server de e-mail marketing

E-mail marketingul reprezintă o strategie de promovare a unei afaceri online prin intermediul e-mailurilor. Concret, înseamnă trimiterea de e-mailuri către potenţiali clienţi cu scopul principal de a-i convinge să cumpere. Sau trimiterea către clienţi anteriori, cu scopul de a-i face să achiziţioneze din nou, de a-i transforma în clienţi fideli.  Utilizarea e-mail marketingului ajută la creşterea performanţei unei afaceri în mediul on-line, stabilind o legătură între comerciant şi clienţi cu ajutorul poştei ...

Continua