Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

China: Robotii ajuta Shentong sa livreze 200.000 de colete/zi

Automatizarea este cuvantul-cheie pentru firma de livrare de colete chineza Shentong. Aceasta mizeaza pe roboti operationali non-stop, pentru a sorta pana la 200.000 de colete zilnic, aflam de pe chinaplus.cri.cn. Sistemul este simplu: in depozitul companiei, roboti portocalii scaneaza codurile de bare ale coletelor, identifica destinatia fiecaruia si elimina orice greseala umane de sortare. Roboteii se incarca singuri si sunt operationali 24 de ore din 24, 7 zile pe saptamana, accelerand astfel procesul de sortare si reducand – estimeaza ...

Continua
7 beneficii ale livrarii comenzilor online in magazinele fizice

De ce ar trebui retailerii sa ofere clientului livrarea produselor comandate online in magazinele lor fizice sau ridicarea direct din magazin? Investirea intr-o strategie de acest tip aduce multe beneficii unei afaceri, transformand magazinele traditionale in operatiuni si mai profitabile pentru clientii care se asteapta sa cumpere rapid produsul si sa il primesca si mai rapid, in aceeasi zi sau in 24 de ore, cel mult, scrie info.enspirecommerce.com. Cand ...

Continua
Cum mai investesc in e-commerce Walmart si Lidl?

Walmart si Lidl investesc in comertul online: cel mai mare retailer fizic din lume se orienteaza spre China, iar lantul de supermaketuri german – spre Olanda. Asa cum am mai scris, Walmart a cumparat Jet.com cu 3,3 miliarde $, in speranta ca acesta il va face relevant in online si, motivat de competitia online cu Amazon, se redefineste drept o companie e-commerce. Cea mai noua miscare in domeniu? ...

Continua
UE: 32% din e-shopperi au cumparat transfrontalier, in 2016

Din totalul de 66% dintre utilizatorii de Internet din tarile Uniunii Europene care au cumparat/comandat online bunuri/servicii pentru uz personal in 2016 (conform celor mai noi date ale oficiului european de statistica Eurostat), 32% au facut cumparaturi in alte state, in afara propriei tari (fata de 25%, in 2012). Cumparaturile transfrontaliere sunt un indicator al functionarii optime a pietei unice de e-commerce si a modului in care consumatorii profita de preturile mai mici din alte tari si de ...

Continua
Solutia de aur a Amazon pentru e-commerce de succes

A cincea cea mai valoroasa companie pe actiuni publice (cu o valoare de 395 miliarde $), Amazon mizeaza pe eliminarea oricarui obstacol dureros pentru client, din procesul de cumparare, a concluzionat fortune.com, in urma citirii unui raport analizat de Slice Intelligence, despre modul in care Amazon domina lumea comertului online. Eliminarea frictiunii este lectia de aur pe care a invatat-o si o aplica gigantul online care a ajuns sa ...

Continua
Londra: Tesco va livra acasa clientilor intr-o ora

Retailerul britanic Tesco – care are magazine in 12 tari din Europa si Asia si este al treilea din lume, ca profit – va livra produsele comandate online de catre clientii din Londra in decurs de o ora, prin intermediul start-up-ului Convibo, informeaza cei de la retailanalysis.igd.com. Noua colaborare dintre Tesco si Convibo intra in competitia livrarii rapide de alimente comandate online, in care se afla deja nume ca Amazon ...

Continua
De Sarbatori, 49% dintre e-shopperii britanici au avut probleme cu livrarea

Scriam recent pe ecompedia.ro ca, in 2016, de Sarbatori, britanicii au cumparat online cu aproape 14% mai multe produse decat in aceeasi perioada a anului anterior. Dar aproape jumatate dintre britanicii chestionati la scurt timp dupa Craciun au spus ca au avut probleme legate de livrare: produsele cumparate online le-au ajuns acasa tarziu sau deloc, citim pe emarketer.com. Un sondaj de opinie marca YouGov, realizat pentru companiile ...

Continua
Cum livreaza Build.com ieftin si inteligent?

Build.com – retailer online american care vinde instalații sanitare, de iluminat, hardware si electrocasnice, fondat in 2000, in California – foloseste platforma de livrare inteligenta Convey, pentru a cheltui cat mai putini bani si a oferi clientilor experienta de shopping la care se asteapta, citim pe nrf.com. Build.com foloseste peste 400 de centre de distributie, colaboreaza cu peste 350 de vanzatori si are experti in-house care ofera sfaturi pertinente clientilor interesati ...

Continua
Amazon a livrat primul colet cu drona, in Marea Britanie

Amazon a facut, pe 7 decembrie, prima livrare comerciala cu drona – la 3 ani de cand CEO-ul Jeff Bezos anunta ca gigantul online are de gand sa livreze direct acasa coletele clientilor folosind dronele. Bezos a anuntat pe Twitter ca norocosul cumparator a fost Richard B., un britanic din Cambridgeshire, scrie nytimes.com. Acesta a achizitionat de pe Amazon.co.uk un dispozitiv de streaming Amazon Fire. Zborul a durat 13 minute, ...

Continua
Walmart testeaza o noua idee de ridicare a cumparaturilor online

In cadrul campaniei menita sa promoveze cumparaturile alimentare online, Walmart – cel mai mare retailer fizic din lume – a lansat in doua orase americane, Huntsville (Alabama) si Denver (Colorado), 2 magazine tip „Pickup and Fuel”/„Ridici si faci plinul”, citim pe supplychainanalysis.igd.com. Primul deschis a fost cel din Alabama (in aprilie), iar in decembrie a urmat cel din Colorado. Noile magazine au 370 m2 si ofera cumparatorilor posibilitatea de a-si ridica ...

Continua