Hotelul The Mark (New York) ofera o experienta de lux via shopping online
Un hotel de lux este ales pentru confort, servicii de nota 10 sau restaurantul propriu. Dar unele hoteluri au inteles ca shopping-ul joaca un rol esential in oferirea unei experiente de lux deosebite: un astfel de loc este The Mark, din New York (amplasat in elegantul cartier Upper East Side), scrie retailbrew.com.
Retail-ul este o parte importanta din strategia de vanzare a hotelului, explica Etienne Haro (General Manager The Mark). Aici nu se vand produse intr-un gift shop fizic, ci online: oaspetii gasesc in camere o brosura care le prezinta produsele. Website-ul e-commerce leshop.themarkhotel.com vinde pulovere din casmir (de 380 $), cutiute de caviar (de 70 $), papuci de casa (de 35 $), scrumiere (de 150 $) sau diverse produse pentru catei si copii.
Le Shop are parteneriate cu mai multe branduri high-end: Lingua Franca (imbracaminte), Frederic Malle (luamnari parfumate), La Bottega (produse cosmetice pentru baie). 50% dintre achizitii sunt facute de oaspeti ai hotelului, care face si activari la fata locului, pentru a-si promova diversele servicii: The Mark are lustragii care lustruiesc gratuit incaltamintea oaspetilor (si contra cost pe cea a oricarui new yorkez) si si-a promovat restaurantul alaturi de branduri ca Swarovski si PopUp Bagels. 70% dintre clientii lustragiilor nu sunt oaspeti ai hotelului, deci serviciul poate constribui la atragerea de potentiali clienti.
„Ca brand, incercam sa dezvoltam aceste produse nu doar pentru a le vinde sau a devolta afacerea, ideea este sa intram in casele consumatorilor si nu multe hoteluri au aceasta putere”, a explicat Etienne Haro, care spune ca produsele pentru animalele de companie au intarit reputatia de hotel dog-friendly, pentru The Mark.
Leave a reply