Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Hotelul The Mark (New York) ofera o experienta de lux via shopping online

Un hotel de lux este ales pentru confort, servicii de nota 10 sau restaurantul propriu. Dar unele hoteluri au inteles ca shopping-ul joaca un rol esential in oferirea unei experiente de lux deosebite: un astfel de loc este The Mark, din New York (amplasat in elegantul cartier Upper East Side), scrie retailbrew.com.

Retail-ul este o parte importanta din strategia de vanzare a hotelului, explica Etienne Haro (General Manager The Mark). Aici nu se vand produse intr-un gift shop fizic, ci online: oaspetii gasesc in camere o brosura care le prezinta produsele. Website-ul e-commerce leshop.themarkhotel.com vinde pulovere din casmir (de 380 $), cutiute de caviar (de 70 $), papuci de casa (de 35 $), scrumiere (de 150 $) sau diverse produse pentru catei si copii.

Le Shop are parteneriate cu mai multe branduri high-end: Lingua Franca (imbracaminte), Frederic Malle (luamnari parfumate), La Bottega (produse cosmetice pentru baie). 50% dintre achizitii sunt facute de oaspeti ai hotelului, care face si activari la fata locului, pentru a-si promova diversele servicii: The Mark are lustragii care lustruiesc gratuit incaltamintea oaspetilor (si contra cost pe cea a oricarui new yorkez) si si-a promovat restaurantul alaturi de branduri ca Swarovski si PopUp Bagels. 70% dintre clientii lustragiilor nu sunt oaspeti ai hotelului, deci serviciul poate constribui la atragerea de potentiali clienti.

„Ca brand, incercam sa dezvoltam aceste produse nu doar pentru a le vinde sau a devolta afacerea, ideea este sa intram in casele consumatorilor si nu multe hoteluri au aceasta putere”, a explicat Etienne Haro, care spune ca produsele pentru animalele de companie au intarit reputatia de hotel dog-friendly, pentru The Mark.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply