Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Google intra in competitie cu Amazon: va testa propriile drone

Compania-mama a Google, Alphabet, a primit unda verde pentru testarea dronelor proprii, din partea Casei Albe, in cadrul „Proiectului Wing” , scriu cei de la recode.net. Scopul testelor – care vor fi efectuate intr-unul dintre cele 6 poligoane ale Administratiei Federale pentru Aviatie (FAA) – este acela de a testa livrarea unor pachete atasate la exteriorul dronei, precum si dezvoltarea unui sistem de comunicatii si management al spatiului aerian pentru ...

Continua
De acum, cumperi mai usor de pe Pinterest

  Saptamana aceasta, Pinterest a anuntat introducerea de noi elemente menite sa transforme platforma intr-una pentru shopping si sa o distanteze de alte site-uri de social media (ca Facebook si Twitter), aflam de pe nytimes.com. Pinterest a venit anul trecut, pe vremea asta, cu prima inovatie in acest sens: pin-uri cumparabile pe dispozitive mobile (produsele din home feed, cautare si board-uri care au pret albastru pot fi achizitionate de utilizatori), iar acum ...

Continua
Pana in 2020, reclama video digitala o va depasi pe cea TV

Site-ul emarketer.com estimeaza ca, pana in 2020, in Statele Unite, sumele cheltuite pe reclame video digitale vor fi mai mari decat cele cheltuite pe reclame TV. In raportul „Digital Video Trends Q2 2016: Monetization, Audience, Platforms and Content”, site-ul amintit scrie ca reclama video digitala va ajunge sa creasca cu procente mult mai mari decat cele din domeniul reclamei televizate. Astfel, sumele din domeniul online vor creste de aproape ...

Continua
SUA: reclamele mobile au crescut cu 66%, in 2015

Publicitatea online americana a adus venituri de 59,6 miliarde $ in 2015, conform unui studiu efectuat de Interactive Advertising Bureau. Suma este mai mare cu 20,4% fata de 2014. Din aceasta suma, cel mai mare segment – 35% – a fost reprezentat de reclamele pe dispozitive mobile (adica 20,68 miliarde $), scrie internetretailer.com. Pe locul doi se plaseaza search advertising-ul. Aceasta suma (20,68 miliarde $) este mai mare cu 66,1% fara ...

Continua
Google a lansat sistemul mobil de plata Android Pay UK

Apple are de acum, in Marea Britanie, un rival in domeniul sistemelor de plata contactless: Google a lansat si in tara insulara sistemul Android Pay, scrie telegraph.co.uk. Platforma (care a aparut in mai 2005, fiind operationala din septembrie incoace in SUA) permite utilizatorilor de telefoane cu sisteme de operare Android (KitKat 4.4 sau mai noi) sa plateasca la distanta, la terminale aflate in magazine, in metrourile si autobuzele ...

Continua
5 informatii-cheie despre peisajul digital chinezesc

Econsultancy.com a intocmit „The China Digital Report, Q1 2016”, o colectie de informatii interesante despre peisajul online din tara asiatica, in care brand-urile vestice nu se orienteaza inca prea bine, avand in vedere normele culturale si comerciale diferite de aici. China e in continua dezvoltare si toata lumea detine smartphone-uri (ceea ce influenteaza major modul in care cumpara online chinezii), iar site-ul amintit a selectat si a analizat pe scurt 5 elemente importante ale piesajului online chinezesc, care ...

Continua
Google a lansat o platforma educationala gratuita, Atelierul Digital

Google a lansat Atelierul Digital, o platforma educationala gratuita destinata studentilor, angajatilor sau proprietarilor de afaceri care fac primii pasi in online si vor sa isi creasca aptitudinile digitale, anunta agerpres.ro. Compania vrea astfel sa pregateasca, pana la final de 2016, 30.000 de tineri romani oferindu-le acces la tutoriale video (despre a cum sa-ti construiesti prezenta online, campanii de marketing in social media sau utilizarea mediului mobil, ...

Continua
Ce impact a avut eliminarea reclamelor PPC pe Google?

La inceputul acestui an, in februarie, Google a anuntat ca renunta la reclamele pay per click (PPC) plasate, in varianta desktop, in dreapta paginilor cu rezultatele de cautare (SERP), mutandu-le in partea superioara si inferioara a cautarilor. Schimbarea a fost considerata drept negativa de multe voci din marketing, scrie searchengineland.com, dar acum WordStream (companie de advertising online) a analizat datele disponibile dupa o luna de la modificare si concluzioneaza ca… nu s-a schimbat mare lucru. Analizand peste 2,000 de ...

Continua
Google a lansat Google Analytics 360 Suite

Google are o solutie pentru analizarea tuturor datelor legate de comportamentul consumatorului modern – pentru care micro-momentele sunt definitorii (vrem sa cumparam rapid, usor, pe loc) , scrie analytics.blogspot.ro. Intr-o lume in care e greu sa analizezi cum sa trimiti mesajul potrivit consumatorului, la momentul potrivit, sa-i satisfaci nevoile si cerintele, Google a lansat Google Analytics 360 Suite – un set de date si unelte de marketing analytics, robuste si ...

Continua
Europa: Google e regele reclamelor din motoarele de cautare

Google este in continuare cel mai popular si mai utilizat motor de cautare pentru reclamele platite din motoarrele de cautare, in Europa, scrie site-ul emarketer.com, utilizand informatii compilate de Adobe Digital Index-ul din 2015. Din totalitatea reclamelor incluse in motoarele de cautare in trimestrul 4 din 2015, Google a avut 82% (cifra mai mare cu 5 procente fata de aceeasi perioada a anului anterior). Asta in timp ...

Continua