Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

3 lucruri pe care (poate) nu le stiai despre vizitatorii site-ului tau

Imagineaza-ti ca ai putea sa citesti gandurile vizitatorilor de pe site-ul tau. Cu siguranta vanzarile tale online vor exploda… Dar pacat ca in realitate nu se intampla chiar asa. Oamenii sunt mai diferiti decat te astepti. E greu sa intelegi alegerile lor, dar cu un pic de psihologie comportamentala poti intra destul de usor in mintea lor. Asa vei putea anticipa deciziile lor, iar ca vanzator, asta te va aduce cu ...

Continua
Mic dictionar de analytics: Goal-uri si Funnel-uri in Google Analytics

Scriu acest articol in primul rand pentru a-i raspunde unui coleg, Petre Adrian, care a pus o intrebare pe site, intrebare care are un raspuns simplu, insa mi-a aratat ca trebuie sa mai scriu despre Goal-uri sau Funnel-uri pentru ca aceste doua concepte inca nu sunt bine intelese. Intrebarea lui Petre o gasiti aici: https://ecompedia.ro/google-analytics-funnel.html Goal = reprezinta o actiune finalizata a unui vizitator, numita conversie, care contribuie la succesul afacerii tale Pot fi mai multe tipuri de GOAL-uri, finalizarea unei ...

Continua
3 approaches to personalization (case studies) using google analytics, vibetrace and marketizator

GUERRILLA MARKETING TECHNIQUES FOR E-COMMERCE USING GOOGLE ANALYTICSpresentation held on 23.01.2014 #SPWK – SuperWeek.hu, Galyateto, Hungary. – some case studies about showing the right message to the right audience in the right moment –   3 approaches to personalization (case studies) using google analytics, vibetrace and marketizator from Liviu Taloi ...

Continua
Masoara-ti mai usor obiectivele, cu Google Analytics

Asa cum magazinele clasice trebuie sa tina o evidenta a vanzarilor si a persoanelor care le trec pragul, afacerile cu o prezenta online trebuie sa inteleaga modul in care vizitatorii lor interactioneaza cu site-ul. Google Analytics iti ofera mai multe unelte care sa te ajute sa intelegi si sa evaluezi aceste interactiuni. De exemplu, daca obiectivul tau principal este sa urmaresti vanzarile, Ecommerce te ajuta sa masori performanta acestui indicator. Mai exista o multime de interactiuni care se pot dovedi ...

Continua

Mai jos veti gasi prezentarea pe care am sustinut-o in data de 28 mai 2013 la Conferintele de E-Commerce 2013, Bucuresti. Pentru 90 de minute am discutat cu cei prezenti motivele pentru care facem analizele de tip multi-channel in analytics si ce speram sa obtinem in urma acestora. Am aratat care este intrebarea la care veti capata raspuns printr-o analiza de tip multi-channel si prin folosirea modelelor de atribuire, v-am aratat cand este indicat (in ce context) sa fac o ...

Continua