Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

[VIDEO] ECOM – Eficienta Campaniilor de Online Marketing

Acum ceva vreme am primit o provocare din partea unui foarte bun prieten, Cosmin DARABAN de la GoMag.ro – sa stam de vorba despre Google Analytics si Marketing Online. Am ales pentru acel webinar, care a avut loc pe data 22 februarie anul acesta, o discutie pe care imi place sa o am despre cum masuram eficienta campaniilor de marketing digital. Unul dintre cele mai importante tool-uri, Google Analytics, are multe de oferit, iar printre ...

Continua
Micro-segmentare in eCommerce: cum cresti rata de conversie

Unul dintre cei mai importanti indicatori de performanta pentru afacerile online este rata de conversie. Conform preconizarilor, pana si SEO se va orienta incepand din acest an spre conversii, experienta utilizatorilor si spre profilul psihografic al consumatorului. Dar ce te faci cand numarul conversiilor in Analytics e mult sub nivelul marii, mult sub numarul propus in planul de afaceri pe anul acesta? Raspunsul e simplu: trebuie sa te ...

Continua

Pe data de 6 Aprilie 2016, la Conect HUB a avut loc prima intalnire oficiala a comunitatii PrestaShop din Romania. Mai jos veti gasi prezentarea pe care am sustinut-o cu aceasta ocazie, despre Enhanced Ecommerce in Universal Analytics, care poate fi implementat cu usurinta folosind un modul al acestei platforme de ecommerce.   Enhanced Ecommerce – PrestaShop Meeting Bucharest from Liviu Taloi ...

Continua
America de Nord: retailerii aleg Adobe si Google Analytics

Adobe Analytics si Google Analytics domina in continuare piata de profil, fiind preferate de primii 500 de retaileri din SUA si Canada, conform unui raport al firmei Cardinal Path, facut public in decembrie. Documentul a analizat primii 500 de retaileri online din America de Nord (folosind Topul 500 realizat de internetretailer.com) si a calculat market share-ul fiecaruia, in functie de cei mai comuni indici din industrie: vanzari web, media vanzarilor, rata de conversie, cresterea web, vizite ...

Continua
Vin Sarbatorile! Si cu ele vin 3 tendinte in e-commerce

Pe final de 2015, analistii in comertul online au tras linie si au adunat: vin Sarbatorile si felul in care consumatorul – nedespartit de telefonul lui mobil – se informeaza in legatura cu viitoarele cumparaturi anunta 3 tendinte in e-commerce, scrie thinkwithgoogle.com. Analizand date Google Analytics si un sondaj de opinie Ipsos MediaCT, Matt Lawson (Director de Marketing si Performanta la Google) anunta comerciantii sa nu uite de urmatoarele ...

Continua
ROI vs RoAS – raportul din Google Analytics. Ce inseamna si la ce folosesc cei 2 indicatori?

Vorbeam zilele trecute cu un coleg mai tanar despre KPI-uri, Key Performance Indicators, si doi dintre ei sunt ROI-ul si ROAS-ul, sau, in traducere Return On Investment (ROI) si Return on Advertising Spend (RoAS). Si ma certa putin, ca nu matematica din spatele lor e cea care poate incurca lucrurile in intelegerea ecuatiei succesului unui business online, ci insasi folosirea acestor termeni, ciudati poate, importati din engleza si pe care nimeni nu-i intelege, dar.. de care avem nevoie in a masura ...

Continua
Care este ROI-ul unei campanii de SEO? Cat costa o campanie SEO?

Atentie: articol lung, dureaza cel putin 15 minute sa-l cititi – creeaza dependenta de cifre!!! Acum ceva vreme colegii de la DWF au scris un articol (http://dwf.ro/blog/cat-costa-o-campanie-seo/) si chiar m-au rugat sa il share-uiesc aici pe ECOMpedia, si le-am spus atunci ca am o solutie mai buna, voi comenta articolul lor si voi adauga ceva informatie la el, deci, ceea ce veti citi in continuare sa stiti ca va face parte dintr-o analiza ca va fi prezentata ...

Continua
Analiza Concurentei – Google Analytics Benchmark

De mult timp doresc sa scriu acest articol despre analiza concurentei folosind datele tale proprii din Google Analytics, raportul numit Benchmark. Calea catre el (pentru cei care nu vor avea rabdare sa citeasca tot articolul) este: Public > Compararea Performantei > Canale, sau in engleza, Audience > Benchmarking > Channels. Un pic de istorie a acestui raport minunat, Google Analytics Benchmark La inceput de tot, prin anul 2008 am salutat cu mare bucurie comunicatul de presa de la ...

Continua
Sexy analytics 101 vine in Timisoara pe 21 mai

21 mai 2015, @ Sediul Spy Shop, Timisoara Trainigul de 1 zi contine 4 module a cate 90 de minute fiecare si se adreseaza incepatorilor. Esti antreprenor? Crezi ca mediul online este important pentru afacerea ta? Vrei sa stii cum sa masori rezultatele din Adwords si Facebook? Vrei sa faci marketing online? Vrei sa inveti cum sa calculezi profitabilitatea campaniilor de marketing online? Daca raspunsul este da la cel putin una din intrebarile de mai sus, nu mai sta pe ganduri ! Rezerva-ti un loc la trainingul ...

Continua
Sexy Analytics 101 pentru Incepatori, 23 Martie 2015 @ Connect HUB, Bucuresti

23 martie 2015, @ Connect HUB – Dacia 99, Bucuresti Trainigul de 1 zi contine 4 module a cate 90 de minute fiecare si se adreseaza incepatorilor. Numar de locuri: 15**In conditii exceptionale vom putea suplimenta cu 2-3 locuriLocatie: Connect HUB, Dacia 99, Cladirea GIREXIM, etaj 4, Bucuresti. Pot participa antreprenori care au prezenta online si care doresc sa invete cum sa masoare cu rigurozitate rezultatele obtinute in urma eforturilor de ...

Continua