Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

FedEx isi deschide propria platforma pentru vanzatorii e-commerce

Compania de logistica FedEx a anuntat lansarea fdx, o platforma de comert proprie, ai carei clienti vor fi magazinele online, citim pe newsroom.fedex.com. Fdx va fi lansata in toamna lui 2024 si va oferi comerciantilor servicii de fulfillment, urmarire a comenzii, optimizare a traseelor de livrare, inregistrare a emisiilor de carbon ale livrarilor si experiente post-cumparare (inclusiv retururi). Astfel, acestia vor avea o vizibilitate mai buna (de-a lungul calatoriei clientelare) si vor putea lua decizii logistice strategice, apropo de livrare si retururi.

Compania a transmis ca, momentan, afacerile interesate se pot inregistra intr-un proiect-pilot, inainte de lansarea oficiala. „FedEx se transforma intr-o afacere axata pe digital, sprijinita de extinsa noastra retea fizica de transport, folosindu-ne expertiza si atuurile castigate in urma livrarii a 15 milioane de colete pe zi. Prin intermediul fdx, ne vom intari relatia longeviva cu vanzatorii de toate marimile si vom ajuta comerciantii sa-si optimizeze si sa-si dezvolte afacerile”, a transmis Raj Subramaniam (Presedinte si CEO FedEx Corp.).

FedEX insista ca nu vrea sa concureze cu marketplace-ul Amazon, iar clientii lor nu sunt consumatorii, ci afacerile digitale. Amazon ofera serviciul Fulfillment by Amazon (FBA) de ani buni, vanzatorii de pe marketplace putand apela la infrastructura logistica a gigantului e-commerce, contra cost. In 2022, Amazon a permis comerciantior terti care folosesc deja FBA sa listeze pe propriile website-uri produse din abonamentul Prime, iar in ianuarie 2023 a extins ideea la nivel national: acum, toti sellerii Amazon pot include nu doar produsele, ci si review-urile acestora pe propriile site-uri e-commerce.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply