Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Atentie la atitudinea „cool” pe social media!

Nu toti clientii considera simpatice GIF-urile si utilizarea celui mai nou jargon pe retelele de socializare, scrie emarketer.com. Companiile trebuie sa ia aminte ca nu toata lumea rezoneaza cu brand-urile care se cred „cool” online, ceea ce inseamna ca – uneori – eforturile lor de a interactiona esueaza. Conform unui studiu efectuat in SUA, in aprilie 2017 („Q2 2017 Sprout Social Index: Consumers Aren’t Looking to Buy From Brands That Are «Cool» ...

Continua
UE a amendat Facebook cu 122 milioane $

Facebook a fost amendat de catre Uniunea Europeana cu 110 milioane € (122 milioane $), informeaza site-ul usatoday.com. Motivul acestei sanctiuni? WhatsApp. Mai exact, Facebook a oferit informatii incorecte legate de cumpararea platformei WhatsApp, in 2014. Atunci, compania a insistat in fata Comisiei Europene ca nu va putea stabili „o potrivire automata corecta” intre conturile utilizatorilor si de Facebook, si de WhatsApp. Dar Comisia a descoperit ca, in anul 2016, WhatsApp ...

Continua
Monetizarea publicului: Google, mai tare ca Facebook

Conform unei cercetari recente marca Zenith („Top Thirty Global Media Owners”), Google detine 15% din piata mondiala a veniturilor din publicitate mediatica. Facebook se plaseaza pe locul doi in clasament, cu doar 5% din banii cheltuiti pe reclame, la nivel mondial. Aceste 20 de procente sunt aproape de doua ori mai mari fata de acum 5 ani, cand ambele companii insumau 11%. Din 2012 si  pana astazi, Google si Facebook au ...

Continua
SUA: Snapchat e platforma sociala preferata a adolescentilor

Dintre toate platformele social media, adolescentii americani prefera in continuare Snapchat-ul, a descoperit un studiu marca Piper Jaffray, citat de marketingcharts.com. Studiul a fost realizat pe 5.500 de respondenti cu o medie de varsta de 16 ani (55% dintre ei barbati) si un venit mediu de 66.100$/gospodarie. Snapchat a urcat pe primul loc in clasament, inaintea Instagram-ului, Twitter-ului si Facebook-ului, in primavara anului trecut, iar de atunci este in continua crestere. In ...

Continua
Mizati pe comunitatile online, pentru a va loializa clientii

Stam pe Facebook, Pinterest si Instagram, descarcam si folosim aplicatii, devenim dependenti de anumite site-uri pentru conexiunile sociale de acolo, scrie medium.com. Pentru retaileri, asta inseamna ca atragerea increderii clientului e doar inceputul: online, companiile trebuie sa cultive increderea acestuia implicandu-l intr-o comunitate de utilizatori cu gusturi asemanatoare, facandu-l parte al unui cerc social. Autorul si antreprenorul Nir Eyal a identificat 4 componente de baza ale fiecarui „carlig”/experienta care formeaza obiceiuri: motivatiile ...

Continua
Povestea clipului viral care a generat vanzari de 200.000 $

Clipurile postate de brand-uri pe retelele de socializare nu sunt doar un mod de a le prezenta potentialilor clienti produsele proprii. Ele pot si sa raspandeasca mesajul transmis de companie si sa genereze vanzari. Asta s-a intamplat cu un clip video de aproape 2 minute, postat (pe 22 iulie 2016) pe pagina de Facebook proprie a companiei One Kid (care produce imbracaminte exterioara pentru copii). „Roat Coat Video” a strans, pana acum, ...

Continua
Marea Britanie: 36% din investitiile in reclame vor fi pe mobile, in 2017

Anul acesta, in Marea Britanie, din totalul banilor investiti in reclame media (billboard-uri, radio, TV, presa scrisa, Internet), 57,9% (adica 10,89 miliarde £) vor merge in reclame digitale. Adica mai mult cu 11% decat in 2016. Din acest procent online de aproape 60%, peste o treime va fi investita, estimativ, in advertising pe dispozitive mobile, scriu cei de la emarketer.com. Mai exact, 36,6%, adica 6,89 miliarde £. Aceste aproape 7 miliarde £ ...

Continua
SUA: teleshopping-ul se orienteaza spre dispozitive mobile

Home Shopping Network (HSN) – care s-a lansat in 1982, în SUA, si care trasmite live in peste 90 de milioane de gospodarii din SUA – vrea sa se reorienteze, pe piata digitala dominata de cumparaturi facute pe dispozitive mobile, anunta jsonline.com. Compania ofera pe site-ul propriu, HSN.com, 50.000 de produse, 55% din cifra de afaceri vine din vanzarile online, din acest procent aproape 50% reprezentand vanzari facute pe dispozitive mobile. ...

Continua
Facebook are licenta pentru plati prin Messenger in Europa

Facebook a confirmat, pentru techcrunch.com, ca Banca Centrala Irlandeza (CBI) i-a aprobat, in octombrie, licenta prin care va putea permite platile prin Messenger si in Europa:  „Facebook Payments International Ltd. (FBPIL) este bucuros sa anunte ca i-a fost aprobata autorizatia de institutie monetara electronica de catre Central Bank of Ireland (CBI). Licenta ne permite sa lansam produse ca donatii caritabile pe Facebook sau plati peer-to-peer via Messenger in Europa, cum ...

Continua
Indonezia cere taxe si amenzi de 148 milioane $ de la Facebook

Autoritatile indoneziene cer de la Facebook o suma de 2 pana la 3 trilioane de rupii indoneziene (adica 148 pana la 222 milioane $), echivalentul taxelor si amenzilor neplatite de giganta retea de socializare Ministerului de Finante, transmite ibtimes.co.uk. Autoritatile au trimis deja o scrisoare catre companie, cerand stabilirea unei intalniri pentru discutarea problemei, dar purtatorul de cuvant al Facebook la Jakarta (Yunita Purnamasari) nu a comentat deocamdata cererea financiara. ...

Continua