Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

FashionUP anunță strategia pentru marketplace, platforma care poate deveni punctul 0 al brandurilor românești

București, 7 aprilie 2016 – FashionUP își anunță planurile pentru marketplace-ul dedicat comerțului în online fashion. A fost creat după o muncă susținută de-a lungul a doi ani și cuprinde piese vestimentare și de încălțăminte de la mari designeri români și de la case de modă renumite. Platforma este într-o continuă dezvoltare, după cum o arată și strategia FashionUP. A debutat cu branduri precum Versace 1969, Pierre Cardin, Arnaldo Toscan, Trussardi și ...

Continua
Ce se află sub capota unui soft e-commerce?

E-commerce sau comerţul electronic, adică vânzarea de produse şi servicii online, reprezintă un fenomen ce ia amploare nu doar la nivel mondial, ci şi la nivel naţional. Potrivit ecommercenews.eu, circa 6,7 milioane de români au făcut cumpărături online cel puţin o dată în viaţă. Valoarea estimată a industriei de retail online din România a crescut de la 1,1 miliarde de euro în 2014, la 1,4 miliarde în 2015, cele mai vândute produse fiind ...

Continua
Cat de dispusi suntem sa cumparam pe social media?

Shopping-ul social este un domeniu din ce in ce mai discutat, iar compania de analytics Aimia a efectuat o cercetare in acest sens si a descoperit ca aproape o treime (31%) dintre consumatorii care cauta sa cumpere online produse se orienteaza spre retelele de socializare pentru idei, scrie marketingweek.com. Pentru a converti acesti fani in cumparatori, companiile trebuie sa inteleaga de ce stau oamenii pe Facebook, Instagram si Twitter in ...

Continua
Cum funcționează „Opinii de încredere” de la TRUSTED.ro

București, 30 martie 2016 – La aproape cinci ani de când oferă Marca de Încredere magazinelor online românești care respectă un set de standarde, Programul Național pentru Certificarea Magazinelor online TRUSTED.ro lansează sistemul „Opinii de încredere”. Este vorba despre un sistem public de feedback de la clienții reali ai magazinelor online, administrat independent față de magazine și clienți​. Feedback.Trusted.ro vine și cu avantaje certe pentru magazinele deținătoare ale Mărcii de Încredere, ...

Continua
Cel.ro: mobile în etapa precumpărare, achiziția de la desktop

În perioada 01 ianuarie-29 februarie, CEL. ro, unul dintre cei mai mari jucători online din e-commerce-ul românesc a realizat un studiu analizând comportamentul consumatorilor care au accesat site-ul retailerului reușind să traseze câteva direcții în ceea ce privește trendurile în rândurile consumatorilor virtuali din România. În urma analizei au fost identificate două segmente de vârstă relevante. Primul și cel mai activ este cuprins între 18 și 34 de ani, reprezentând practic peste ...

Continua
TRUSTED.ro lansează un nou serviciu de încredere

Acum 5 ani, a fost lansată marca TRUSTED.ro prin care magazinele online primesc titlul de Marca de Încredere dacă au o vechime de peste 6 luni și dacă respectă standardele TRUSTED.ro bazate pe normele legislației în vigoare. Din data de 15 martie, TRUSTED.ro a lansat noul serviciu Opinii de încredere, dezvoltat în parteneriat cu InboxTarget.ro ce presupune un sistem de feedback de la clienții reali ...

Continua
eMAG anunță că va dubla vânzările pe segmentul wearables

  București, 16 martie 2016 – Piața locală a gadgeturilor smart a cunoscut în ultimii ani una dintre cele mai spectaculoase evoluții din segmentul produselor electronice. Ceasurile inteligente și brățările fitness sunt în topul preferințelor clienților, urmate de gadgeturile Smart Home, precum alarmele și senzorii cu infraroșu, yalele electromagnetice sau prizele inteligente. În 2015, clienții eMAG au cumpărat peste 14.000 de smartwatch-uri și brățări fitness, cu 300% mai mult față de anul precedent ...

Continua
S-a relansat eComJobs.ro!

Primul portal de joburi in zona de e-commerce din Romania, eComJobs.ro, anunta intr-un comunicat de presa relansarea site-ului, cu o noua formula grafica imbunatatita si aliniata noilor tendinte. Piata romaneasca de comert electronic creste constant cu 33-35% de la un an la altul, iar locurile de munca domeniu se dezvolta si ele. Aceasta oportunitate pentru piata de job-uri in domeniul e-commerce a dus la aparitia, acum 6 luni, a eComJobs.ro, portal care ...

Continua
Spania: recomandarile cunoscutilor motiveaza comertul online

62% dintre spanioli afla despre un produs de la prieteni sau familie si asta ii determina sa intre online pentru a-l cumpara, aflam de pe emarketer.com, via un sondaj de opinie Cetelem (din decembrie anul trecut). Site-ul estimeaza ca, in 2015, 17,5 milioane de spanioli au cumparat cel putin un lucru pe Internet (cheltuind 16,4 miliarde de euro), iar anul acesta cifra ar putea depasi 18,5 milioane. Mai ...

Continua
Cum poate evolua industria comertului, in noua era digitala?

Traim in epoca Internetului Tuturor Lucrurilor (Internet of Things, a.k.a. IoT), in care toate obiectele (masini, electrocasnice, dispozitive mobile si portabile) sunt conectate intre ele cu ajutorul Internetului. In aceasta epoca digitala, consumatorul este conectat, avid de informatii, atent la pret si are pretentia la experiente de shopping similare pe toate canalele, scrie Alexander Leenus, creatorul Mazedon Inc. (startup de cumparaturi omni-channel), pe linkedin.com. 8 din 10 utilizatori de smartphone ...

Continua