Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Iulian Stanciu (eMag): despre e-commerce in Romania, la „Apropo TV”

Comertul online autohton a ajuns subiect de discutii in emisiunea „Apropo TV” (Pro TV), care a mentionat ca, in ultimii 5 ani, piata de e-commerce autohtona a crescut cu 700 de milioane € si da semne de integrare in tendinta mondiala. La finalul anului trecut, in Romania functionau 5.000 de magazine online. „Mai multe decat nimic, mai putine decat oriunde” – conform lui Andi Moisescu. „Daca partea negativa este ca Romania ...

Continua
Starea e-commerce-ului in Rusia (raport)

Numarul de rusi interesati de cumparaturile online creste constant, dar rata dezvoltarii e-commerce-ului B2C a scazut considerabil in 2015, fiind de doar 6,6% (fata de 31% in 2014), conform datelor din raportul ecommercewiki.org „Russia B2C E-commerce Report 2016”. Motivul il constituie problemele economice din Rusia din ultimul an. Alte cifre relevante pentru tara amintita, extrase din raportul amintit anterior, gasiti in cele ce urmeaza: 70% din populatia de peste 15 ...

Continua
Marea Britanie: consecinte in e-commerce, post-Brexit

Iesirea Marii Britanii din Uniunea Europeana va avea impact asupra e-commerce-ului britanic, scriu cei de la econsultancy.com, enumerand posibilele consecinte pozitive si negative si posibilele oportunitati ale deciziei populare amintite anterior: CONSECINTE POZITIVE: directiva cookie-urilor si alte legi similare din e-commerce vin de la UE – plecarea din Uniune echivaleaza cu renuntarea la implementarea legislatiei europene unitare, legislatie pe care multi retaileri o vad drept un cost in plus, fara o rasplata ...

Continua
Starea e-commerce-ului australian in 2015 (raport)

Ecommerce Europe a facut publice cele mai noi date privind comertul online B2C din Australia, in al sau „Australia B2C Ecommerce Country Report ”, din care aflam ca 65% din populatie face cumparaturi online, adica un total de 12,6 milioane de oameni. Datele spun ca Australia este pozitionata relativ aproape de piata asiatica emergenta si ca este o tara bogata, cu unul dintre cele mai mari PIB-uri pe cap de ...

Continua
Cei 4 factori-cheie ai succesului in retail (raport)

Comportamentul consumatorului de astazi si asteptarile lui privitoare la e-commerce-ul de maine ofera indicii privind modul in care retailerii pot avea succes in acest domeniu competitiv. Anual, un studiu realizat de gfk.com (din 2006 incoace) aduna aceste informatii laolalta: anul acesta, „GfK FutureBuy 2015 US Market Highlights Shopper”, a fost efectuat in 25 de tari, prin intermediul unui sondaj online, efectuat pe 25.000 de e-cumparatori (persoane peste 18 ...

Continua
Clientii mobile vor neaparat sa vada poze cu produsele

In 2015, americanii au cumparat de doua ori mai multe produse/servicii folosindu-si telefonul smart, iar in 2016, se prefigureaza ca m-commerce-ul va fi „responsabil” de aproape o treime dintre vanzarile retail online, in SUA. Prin urmare, Nielsen s-a intrebat care e cel mai important factor care ii motiveaza pe cumparatorii americani pe smartphone/tableta? Conform studiului despre Q4 2015 („English Language Mobile Wallet Report”), realizat pe un esantion de internauti de ...

Continua
De ce triumfa Amazon? Investeste in tendintele corecte

Amazon.com, gigantul online infiintat de Jeff Bezos in Seattle, in 1994, aniverseaza 21 de ani pe piata pe 5 iulie si continua sa ramana cel mai innovator lider al pietei mondiale de e-commerce, scrie Daniel Burrus (foto, CEO al Burrus Research si expert in inovatie) pe  burrusresearch.createsend1.com. Recent, compania a raportat o crestere a vanzarilor de 28% in H1 din 2016 (si un profit de 513 milioane $), atingand ...

Continua
Starea e-commerce-ului european in 2015 (raport)

Ecommerce Europe a facut publice cele mai noi date privind comertul online B2C din Europa, in al sau „European B2C E-Commerce Report 2016”, din care aflam ca cifra de afaceri in domeniu a atins 455,3 miliarde €, in anul care s-a incheiat, rata de crestere fiind de 13,3% fata de 2014. In plus, previziunile anunta un 2016 infloritor in e-commerce: cifra de afaceri in domeniu va atinge 500 de miliarde € ...

Continua
Care sunt zonele-problema din e-commerce-ului global?

Liderii ai industriei e-commerce-ului din SUA, Brazilia, China, Rusia si numeroase tari europene s-au reunit la Bercelona, la a doua editie a unei mese rotunde (Global Ecommerce Round Table 2016), in cadrul careia au analizat provocarile din domeniu, oportunitatile locale si globale ale shopping-ului online si cooperarea dintre tari, menita sa lupte cu aceste zone-problema. Peste 60 de directori – de la National Retail Federation (din SUA), Cross-border Ecommerce Application Alliances si BECA ...

Continua
Bariere in calea e-commerce-lui transfrontalier in Europa (raport)

Toata lumea face cumparaturi online si sectorul e-commerce e unul infloritor in intreaga Europa, dar inca nu am vazut intregul potential al pietei pe batranul continent: 65% dintre utilizatorii de Internet europeni cumpara online, dar doar 7,5% dintre companiile mici si mijlocii vand produse in alte tari europene in afara tarii de bastina. Pentru a remedia situatia, vocea industriei e-commerce-ului din Europa, Ecommerce Europe, a realizat un prim studiu, in H1 ...

Continua