Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

GpeC: Sinteza pietei de e-commerce din Romania 2016 [VIDEO]

Ca la fiecare inceput de an, echipa GPeC a adunat laolalta cele mai importante cifre privind situatia e-commerce-ului autohton in anul recent incheiat. Echipa a realizat 3 episoade video ale reportajului de piata. Intervievati in primul episod (care a fost filmat la finele anului 2016, cu putin inainte de alegerile parlamentare) au fost: Catalin Cretu (General Manager Romania, Croatia, Slovenia, Malta in cadrul Visa €ope), Marius Ghenea (Investment Director 3TS Capital), Liviu Taloi (Co-Founder Ecompedia.ro), Dorin Boerescu (CEO 2Performant) si Felix ...

Continua
India negociaza cu Alibaba pentru exporturi online

India negociaza cu gigantul chinez Alibaba.com, pentru a ajuta exportatorii de imbracaminte indieni sa isi vanda produsele online si sa managerieze cum trebuie sistemele de plata, problemele legate de securitate si de protectia datelor private ale clientilor, citim pe economictimes.indiatimes.com. Promovarea micilor exportatori este prioritara pentru guvernul tarii asiatice, in care 79% dintre exportatorii de imbracaminte au venituri mai mici de 100 milioane de rupii/an, adica 1,4 milioane $/an. In ...

Continua
Wal-Mart avanseaza in e-commerce incet, dar sigur

Ritmul lent in care Wal-Mart Stores Inc., cel mai mare retailer fizic din lume, paseste in lumea digitala da roade, scriu cei de la reuters.com. Compania in valoare de 218 miliarde $ – care a platit 3 milioane $ pentru a cumpara Jet.com in august anul trecut – incepe sa devina relevanta in e-commerce: vanzarile i-au crescut, competitia cu Amazon se incinge. Pentru a detalia, in august – octombrie ...

Continua
SUA: cum s-a mutat Black Friday, din magazinele fizice, online (raport)

Din anii ’80 incoace, in SUA, Black Friday marcheaza inceputul neoficial al perioadei de Sarbatori de iarna in magazinele traditionale si este cel mai important eveniment de cumparaturi din an. Dar pozitia ii este amenintata de dezvoltarea e-commerce-ului si de modificarea preferintelor consumatorilor, citim pe crimsonhexagon.com. Compania a analizat milioane de postari pe retelele de socializare in ultimii 5 ani (2010 – 2015), pentru a intelege cum e afectata ziua de Black Friday de schimbarile sociale si a ...

Continua
Canada: in 2016, doar 2% din cumparaturi s-au facut online

In primele 9 luni ale anului in curs, 98% dintre cumparaturile facute de canadieni s-au facut in magazinele traditionale, fizice, dezvaluie datele facute publice recent de Statistics Canada, scrie calgaryherald.com. Procentul inseamna un total de 389 miliarde $. Doar 2% din cumparaturi s-au facut online, adica echivalentul a numai 8,1 miliarde $ (totalul sumelor cheltuite in tara aintita ridicandu-se la 397 miliarde $). Statistics Canada a transmis, pana acum, cifrele legate ...

Continua
Singles Day a batut toate recordurile anul acesta

Pe 11 noiembrie, de Singles Day, Alibaba a vandut produse in valoare de 1 miliard $ in primele 5 minute, 5 miliarde in prima ora si 7 miliarde in primele 2 ore, citim pe seekingalpha.com. Lansata in anii ’90 in China, drept o sarbatoare pentru persoanele singure, Singles Day a fost transformata de Alibaba intr-o zi a reducerilor in 2009. De atunci, a devenit ziua nr. 1 in e-commerce din ...

Continua
ARMO a devenit membra Ecommerce Europe

Asociatia Romana a Magazinelor Online (ARMO) – lansata in 2010 si reprezentand magazinele online din tara noastra si interesele membrilor lor – s-a alaturat Ecommerce Europe (asociatia care reprezinta peste 25.000 de companii online europene), anunta ecommerce-europe.eu. Astfel, numarul de asociatii nationale de e-commerce afiliate la Ecommerce Europe ajunge la 19. Tara noastra este o piata emergenta in comertul online, care a crescut cu 24,2% in 2015 (adica o valoare ...

Continua
India va deveni a doua putere e-commerce a lumii (raport)

Compania de procesare de plati Worldpay anunta – in noua lor analiza a sistemelor de plata la nivel mondial, „The Global Payments Report” – ca valoarea pietei e-commerce indiene va fi de 2.039 miliarde $ in 2034, a doua cea mai mare din lume, dupa China, citim pe worldpay.com. Astfel, India va depasi Statele Unite in domeniul e-commerce. „The Global Payments Report” noteaza ca, momentan, in tara asiatica se cheltuie mai ...

Continua
Black Friday: 4 lucruri pe care retailerii nu le spun

Anual, retailerii se inghesuie sa convinga cumparatorii sa le devina clienti de Black Friday (care are loc in SUA pe 25 noiembrie si in Romania pe 28), cu oferte care mai de care, dar nu toate sunt ceea ce par, scriu cei de la nerdwallet.com. Pentru a fi stapan pe situatie, fiecare client ar trebuie sa ia in considerare urmatoarele 4 lucruri: Superofertele limitate sunt rare: de Ziua Recunostintei sau de ...

Continua
Brand-urile isi pot tag-ui produsele de vanzare, pe Instagram

Instagram face pasi noi in lumea e-commerce-ului, scriu cei de la adweek.com. 20 de brand-uri (ca J. Crew, Kate Spade, Warby Parker, Macy’s si JackThreads) pot testa, mai nou, pe Instagram un nou feature: retailerii isi tag-uiesc produsele de vanzare, cu tag-ul „Tap to view products”/„Apasati pentru a vedea produsele”, iar cand utilizatorul apasa pe textul cu pricina, li se deschide in aplicatie o pagina care detaliaza specificatiile produsului, pretul ...

Continua