Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Cum creezi continut omnichannel adaptat?

Utilizatorii interactioneaza cu brandurile pe canale multiple: web, e-mail, dispozitive mobile, aplicatii, chat online, telefon, magazine fizice. A crea continut potrivit pentru fiecare dintre acestea, care sa atraga clientii si sa le ofere o experienta memorabila, este o provocare, explica nngroup.com. Pentru a oferi o experienta omnichannel de nota 10, prin crearea de continut optimizat, in functie de contextul in care este folosit, brand-urile trebuie sa inteleaga informatii legate de utilizatori si de canalele la care acestia apeleaza: de ce ...

Continua
Marea Britanie: 36% din investitiile in reclame vor fi pe mobile, in 2017

Anul acesta, in Marea Britanie, din totalul banilor investiti in reclame media (billboard-uri, radio, TV, presa scrisa, Internet), 57,9% (adica 10,89 miliarde £) vor merge in reclame digitale. Adica mai mult cu 11% decat in 2016. Din acest procent online de aproape 60%, peste o treime va fi investita, estimativ, in advertising pe dispozitive mobile, scriu cei de la emarketer.com. Mai exact, 36,6%, adica 6,89 miliarde £. Aceste aproape 7 miliarde £ ...

Continua
SUA: teleshopping-ul se orienteaza spre dispozitive mobile

Home Shopping Network (HSN) – care s-a lansat in 1982, în SUA, si care trasmite live in peste 90 de milioane de gospodarii din SUA – vrea sa se reorienteze, pe piata digitala dominata de cumparaturi facute pe dispozitive mobile, anunta jsonline.com. Compania ofera pe site-ul propriu, HSN.com, 50.000 de produse, 55% din cifra de afaceri vine din vanzarile online, din acest procent aproape 50% reprezentand vanzari facute pe dispozitive mobile. ...

Continua
9 din 10 experti in marketing online mizeaza pe video

Anul trecut, scriam ca viitorul apartine video marketing-ului, dupa ce – in al patrulea trimestru din 2015 – vizualizarile mobile au depasit vizualizarile pe desktop, iar estimarile spun ca bugetul dedicat video marketing-ului mobile va creste de 11 ori intre 2015 si 2020. Acum, un nou studiu marca YouAppi (efectuat pe un esantion de 327 persoane, majoritatea de pe continentul american, si facut public in luna februarie) a descoperit ca 89% dintre angajatii in domeniul marketingului digital folosesc sau ...

Continua
Timpul de incarcare a site-ului mobile: viteza = castiguri

Conform unei analize Google (efectuata pe un esantion de peste 900.000 de site-uri web), timpul mediu de incarcare completa al primei pagini din versiunea mobile a unui site este de 22 de secunde. Dar 53% dintre persoanele ce intra pe versiunea mobile a unui site inchid paginile care se incarca in mai putin de 3 secunde (conform informatiilor Google Analytics, din martie 2016). Consumatorii vor experiente rapide pe dispozitivele mobile si prea multe obstacole in calea spre plata cosului de ...

Continua
Canada: dispozitivele mobile, vitale in e-shopping (studiu)

Nielsen.com a afectuat, in perioada august – septembrie 2016, o cercetare online, in randul a 2.009 de canadieni de peste 18 ani, care au facut cumparaturi online in ultima luna, folosindu-si dispozitivele mobile (smartphone sau tableta). Studiul „The Nielsen Canadian Mobile Wallet” a descoperit ca acestea sunt puternic ancorate in mijlocul experientei de shopping online a canadienilor. Dar cumparaturile pe dispozitive mobile nu ating decat un procent de 1,4% in Canada in cazul bunurilor de consum cu miscare ...

Continua
7 tendinte in comertul mobile pentru 2017

Din 2012 incoace, Episerver monitorizeaza starea comertului pe dispozitive mobile, intr-un raport anual. Editia pe 2017 a raportului („Beyond Mobile: State of Digital Commerce 2017”) a luat la intrebari 1.200 de consumatori britanici, 100 de angajati din marketing si 100 de companii din 5 sectoare-cheie, pentru a descoperi care este impactul dispozitivelor mobile asupra experientei de shopping (pentru brand-uri si clienti), intr-un peisaj contremporan in care 90% dintre consumatori au un smartphone si 70% au o tableta. Studiul arata ...

Continua
China: cumparaturile mobile vor atinge 1 trilion $ in 2020

Dispozitivele mobile vor fi la putere in China in urmatorii ani, citim pe thedrum.com (via Forrester), cumparaturile online efectuate pe acestea urmand sa atinga suma de 1 trilion $ in 2020. Tara asiatica este cea mai mare piata de retail online din lume si, peste 3 ani, se estimeaza ca va deveni prima piata mondiala care atinge aceasta suma record, ajutata fiind de numarul mare de smartphone-uri si explozia e-commerce-ului ...

Continua
3 trend-uri de retail pentru un 2017 profitabil

Pentru a se detasa, in noul an, de competitori si a crea relatii de lunga durata cu clientii, retailerii trebuie sa invete sa profite de faptul ca din ce in ce mai multi oameni fac cumparaturi online si sa inteleaga „efectul Amazon”, scrie lp.affirm.com intr-un raport. In 2017, companiile trebuie sa invete sa planuiasca si sa execute in acelasi timp, sa profite de orice oportunitate de crestere si retentie, sa ...

Continua
Agentia Today’s: planuri si tendinte importante pentru 2017

Agentia de marketing online Today’s – care a implinit 11 ani de la infiintare pe 23 ianuarie – este una dintre cele mai renumite si apreciate companii de pe piata de profil. Today’s combina creativitatea si strategia de marketing pentru a oferi solutii eficiente pe Internet, personalizate pentru orice tip de afacere. Agentia este Google AdWords Certified Partner, singura agentie din Romania certificata convert.com si are experienta atat pe piata autohtona, ...

Continua