Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Starea e-commerce-ului in China, in 2016 (raport)

Ecommercefoundation.org a facut public documentul „China Ecommerce Country Report 2017”, din care reiese ca tara asiatica este lider la nivel global in comert online mobile. In ultimele 12 luni, 56% din populatia totala de 1,38 miliarde de chinezi a utilizat Internetul, iar dintre ei 731 de milioane au 25 de ani sau mai putin (din acestia, 685 de milioane intra online de ...

Continua
De Black Friday 2017, mobile-ul va fi la putere (raport)

30% dintre pasionatii de cumparaturi din Marea Britanie si 26% dintre cei din SUA vor cumpara chilipiruri pe smartphone de Black Friday 2017 (pe 24 noiembrie), citim pe internetretailing.net. 14% dintre britanici si 9% dintre americani vor face acelasi lucru pe tableta. Puterea dispozitivelor mobile este in crestere – asta reiese din cifrele publicate in raportul „Black Friday 2017 Shopping Report: Consumer sentiment is riding ...

Continua
SUA: 4 predictii pentru e-shopping, de Sarbatori

Vine iarna si, odata cu ea, cumparaturile online vor creste. In SUA, practicalecommerce.com estimeaza ca procentul acestei cresteri va fi de 18%, la ele contribuind vremea, dispozitivele mobile si persoanele care isi fac singure cadouri. Iata, pe larg, care sunt cele 4 predictii despre e-commerce-ul de Sarbatori, din 2017: Vremea va avea un impact major asupra vanzarilor din retail. Meteorologii anunta zile reci in noiembrie ...

Continua
Starea e-commerce-ului global, in 2016 (raport)

Dupa seria de rapoarte privind starea e-commerce-ului in cele mai importante piete din lume si in Europa, in ultimele 12 luni, ecommercefoundation.org a pus lupa si pe comertul online la nivel global. La nivel mondial, e-commerce-ul este in continua dezvoltare, urmand ca in 2017 sa creasca cu 17%, iar cifra de afaceri din domeniu sa atinga 1,85 trilioane $, conform raportului „Global ...

Continua
evoMAG.ro anunta doua noutati pe site

Compania evoMAG – unul dintre cele mai importante nume din industria de comert electronic autohton, care vinde peste 170.000 de produse online – anunta (intr-un comunicat de presa) 2 schimbari pe site: modificarea interfetei site-ului si introducerea posibilitatii efectuarii unei comenzi fara configurarea in prealabil a unui cont de client. Cele doua masuri fac parte pregatirea companiei pentru Black Friday 2017 si cel mai aglomerat sezon ...

Continua
13 ani de CEL.ro pe piata online, in cifre

In septembrie, CEL.ro (cel mai mare retailer cu capital integral romanesc si al doilea pe piata online de electro-IT din tara) implineste 13 ani pe piata de e-commerce autohtona si anunta – intr-un comunicat de presa – ce a insemnat aceasta perioada, in privinta cifrei de afaceri, evolutiei si a numarului de clienti: in 2016, cifra de afaceri a fost de 53 de milioane €, mai mare cu 35% YoY (fata de aceeasi perioada a ...

Continua
Viteza si relevanta pe mobile sunt cruciale pentru clienti

Cum transformi fiecare moment mobile intr-o ocazie de a creste increderea clientilor in brand-ul tau?, se intreaba thinkwithgoogle.com. Simplu: o experienta neutra poate fi una negativa, clientii avand asteptari din ce in ce mai mari atunci cand interactioneaza cu brand-urile pe smartphone-uri (avand de 2 ori mai multe interactiuni cu acestea pe mobile decat la TV sau in magazinele offline). Acestia vor raspunsuri rapide si relevante, prin urmare experientele acumulate in legatura cu o companie sunt ...

Continua
INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu evoMAG.ro

Seria de interviuri inaugurata de ECOMpedia.ro la sfarsitul lunii august, cu proprietarii de site-uri autohtone si antreprenori e-commerce romani, continua astazi cu un nou nume: Mihai Patrascu, CEO evoMAG.ro. Aceasta companie este una dintre cele mai importante din industria romaneasca de comert electronic. Site-ul evomag.ro s-a lansat in 2005 (cu 5 angajati) si vinde peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, ingrijire personala, sport & fitness, produse pentru copii. Publicul tinta este format din ...

Continua
Starea e-commerce-ului in Danemarca, in 2016 (raport)

Majoritatea danezilor care fac cumparaturi online se documenteaza in legatura cu produsul dorit, avand anumite asteptari legate de livrare – 30% dintre ei vor sa primeasca pachetul in 2 zile lucratoare, reiese din raportul „Ecommerce Report Denmark 2017”, realizat de ecommercefoundation.org. Dar, avand in vedere ca nu toti comerciantii si-au pus la punct livrarea rapida, 43% dintre danezi isi ridica singuri cumparaturile online. Alte cifre ...

Continua
Starea e-commerce-ului in Portugalia, in 2016 (raport)

Am scris recent despre starea e-commerce-ului in Spania, in 2016; acum vine randul Portugaliei: ecommercefoundation.org a facut public raportul „Ecommerce Report Portugal 2017”, care a descoperit faptul ca 43% din populatia cu acces online a facut cumparaturi pe Internet. Pana in 2020, expertii estimeaza o crestere de pana la 84% din populatie, portughezii cheltuind – in medie – peste 1.000 € pe cumparaturi online. ...

Continua