Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

ARMO a devenit membra Ecommerce Europe

Asociatia Romana a Magazinelor Online (ARMO) – lansata in 2010 si reprezentand magazinele online din tara noastra si interesele membrilor lor – s-a alaturat Ecommerce Europe (asociatia care reprezinta peste 25.000 de companii online europene), anunta ecommerce-europe.eu. Astfel, numarul de asociatii nationale de e-commerce afiliate la Ecommerce Europe ajunge la 19. Tara noastra este o piata emergenta in comertul online, care a crescut cu 24,2% in 2015 (adica o valoare ...

Continua
Starea e-commerce-ului european in 2015 (raport)

Ecommerce Europe a facut publice cele mai noi date privind comertul online B2C din Europa, in al sau „European B2C E-Commerce Report 2016”, din care aflam ca cifra de afaceri in domeniu a atins 455,3 miliarde €, in anul care s-a incheiat, rata de crestere fiind de 13,3% fata de 2014. In plus, previziunile anunta un 2016 infloritor in e-commerce: cifra de afaceri in domeniu va atinge 500 de miliarde € ...

Continua
Bilantul editei a doua de eCommCongress (8-9 aprilie, Bulgaria)

Antreprenorii si profesionisti in e-commerce s-au strans la Sofia, in perioada 8-9 aprilie, la a doua editie a eCommCongress, cel mai mare eveniment de profil din tara vecina. Timp de doua zile, la Inter Expo Center, 19 profesionisti din 6 tari au sustinut conferinte, in cadrul carora s-au aflat informatii interesante despre utilizatorii online si despre cum vad acestia micro-momentele: Janet Naydenova a dezvaluit ca 32% dintre utilizatori se documenteaza si ...

Continua
Brandul Puma în portofoliul produselor FashionUP

Din acestă lună, Puma România își începe colaborarea cu magazinul online, FashionUP, intrând în portofoliul produselor comercializate online. FashionUP și Puma au mai avut o colaborare anterioară temporară în timpul unei campanii organizate în perioada Black Friday a anului trecut. Retailerul vine astfel în întâmpinarea dorinţei clienților de a avea acces la o gamă cât mai variată de produse la cele mai bune preţuri. Parteneriatul constă în adăugarea în oferta magazinului a peste ...

Continua
Smart Bill, liderul pieței de facturare primește o investiție

Catalyst România, fondul local de private equity pentru creştere şi venture capital dedicat României și GECAD Group se alătură acționariatului companiei Smart Bill, cel mai important furnizor local de servicii SaaS (software as a service) pentru facturare investind in peste 1 milion de euro în această platformă de facturare și contabilitate.  “Suntem încrezatori că Smart Bill poate să crească în continuare foarte rapid, peste avansul pieței de servicii cloud pentru afaceri din ...

Continua
Comerțul electronic B2B va crește cu 20% în 2016

Conform Entelion Software, compania ce dezvoltă platforma Teamshare, una dintre cele mai importante platforme integrate de e-commerce din România, comerțul electronic B2B de pe piața autohtonă va menține creșterea începută anul anterior, urmând ca în 2016 să ajungă la 12 milioane de euro, cu 20% mai mult decât în 2015. Potrivit datelor Teamshare, produsele care au cea mai mare pondere în e-commerce-ul B2B din românia sunt:  IT&C-ul (partea de hardware și ...

Continua
Liderul retailului românesc se pregătește de comerț online

La o cifră anuală de 2 miliarde de EURO pe piața românească, Kaufland anunță la nivel european intrarea pe segmentul de comerț online. Această mutare, dacă va avea loc și în România, ar putea fi tradusa ca fiind intrarea liderului retailului modern din România (așa cum este numit retailul marilor magazine din offline) în eCommerce. Această mutare la nivel internațional a grupului german Lidl&Schwartz este așteptată pentru 2017. Deci peste cel puțin un an.  S-a anunțat faptul că grupul va ...

Continua
Cum poate evolua industria comertului, in noua era digitala?

Traim in epoca Internetului Tuturor Lucrurilor (Internet of Things, a.k.a. IoT), in care toate obiectele (masini, electrocasnice, dispozitive mobile si portabile) sunt conectate intre ele cu ajutorul Internetului. In aceasta epoca digitala, consumatorul este conectat, avid de informatii, atent la pret si are pretentia la experiente de shopping similare pe toate canalele, scrie Alexander Leenus, creatorul Mazedon Inc. (startup de cumparaturi omni-channel), pe linkedin.com. 8 din 10 utilizatori de smartphone ...

Continua
Alina Zara Prunean face bani online din traditie

Cum ajungi de la o investitie de 1.000 de euro, o masina de cusut veche si o pasiune pentru traditia romaneasca la o afacere cu 1.000 de clienti care comanda online, fiecare, produse de 150 de lei, in medie? A aflat wall-street.ro, in urma unui interviu cu Alina Zara Prunean (38 de ani, foto st.), o antreprenoare care face zestre pentru romanii de secol XXI. In 2009, Alina facea ...

Continua
Comertul online pierde din viteza dar castiga in maturitate -Studiu Millward Brown, martie 2015

Pentru al patrulea an consecutiv Millward Brown face o radiografie a comertului electronic din Romania, urmarind tendintele principale si evolutiile specifice ale pietei online.  Concluziile pe scurt sunt prezentate mai  jos: In anul 2014, comertul online a fost in pierdere de viteza, cu un numar de cumparatori comparabil cu anul trecut (20.6% din populatia adulta din mediul urban) si cu o crestere modesta a frecventei de achizitie (+3%) si a valorii achizitionate (+4%). 2014 nu vine cu schimbari nici in ceea ...

Continua