Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

India negociaza cu Alibaba pentru exporturi online

India negociaza cu gigantul chinez Alibaba.com, pentru a ajuta exportatorii de imbracaminte indieni sa isi vanda produsele online si sa managerieze cum trebuie sistemele de plata, problemele legate de securitate si de protectia datelor private ale clientilor, citim pe economictimes.indiatimes.com. Promovarea micilor exportatori este prioritara pentru guvernul tarii asiatice, in care 79% dintre exportatorii de imbracaminte au venituri mai mici de 100 milioane de rupii/an, adica 1,4 milioane $/an. In ...

Continua
Alipay a batut palma pentru a se extinde in Europa

Providerul de servicii de plata online Alipay (companie afiliata grupului chinez Alibaba), si-a anuntat parteneriatul cu 1 serviciu de plata si 3 banci europene. Scopul? Extinderea pe vechiul continent si tintirea clientilor chinezi care calatoresc aici, informeaza cnbc.com. Ant Financial Services a batut palma cu BNP Paribas, Barclays, UniCredit si SIX Payment Services, ceea ce inseamna – a transmis compania – ca acum inca ...

Continua
Alipay este gata de expansiunea mondiala

Ant Financial Services Group – compania care detine Alipay (platforma de plati online nr. 1 in China, lansata in 2004 de Alibaba Group) – se extinde peste hotare, construindu-si o retea globala de companii care le accepta serviciile de plata. Alipay e prezenta acum in SUA (unde a anuntat parteneriate cu procesorii de plata First Data si Verifone), Europa (Harrods si Selfridges accepta plata prin Alipay) si Asia, anunta nasdaq.com. ...

Continua
India va deveni a doua putere e-commerce a lumii (raport)

Compania de procesare de plati Worldpay anunta – in noua lor analiza a sistemelor de plata la nivel mondial, „The Global Payments Report” – ca valoarea pietei e-commerce indiene va fi de 2.039 miliarde $ in 2034, a doua cea mai mare din lume, dupa China, citim pe worldpay.com. Astfel, India va depasi Statele Unite in domeniul e-commerce. „The Global Payments Report” noteaza ca, momentan, in tara asiatica se cheltuie mai ...

Continua
Asia de SE: viitorul arata bine pentru e-commerce

Conform unui raport facut public de China Academy of Telecommunication Research, e-commerce-ul inregistreaza o crestere dramatica in Asia de Sud Est, citim pe europe.chinadaily.com.cn. In 2015, in zona au fost vanzari online totale de 5,5 miliarde $ si previziunile spun ca acestea vor creste la 88 miliarde $ pana in 2025 – ceea ce inseamna o rata de crestere de 32%! Cu toate acestea, in comparatie cu alte economii, rata de ...

Continua
2015: China, SUA si UK conduc topul vanzarilor e-commerce (raport)

Ecommerce Foundation, in cooperare cu Ecommerce Europe, au dat publicitatii raportul „Global B2C E-commerce Report 2016”, care a descoperit ca vanzarile online de produse si servicii au crescut semnificativ in 2015, in toata lumea, comparativ cu anul anterior: 19,9% si o cifra de afaceri de 2,3 trilioane $. Vanzarile globale online sunt pe panta ascendenta din 2010 incoace (19,9% in 2015), dar pentru 2016 nu este asteptata o crestere (procentul estimat e de 17,5%), ceea ce indica maturizarea ...

Continua
Chinezii de la JD.com ajuta taranii sa vanda gaini online

In China, gigantii lumii e-commerce – ca Alibaba, JD.com si Suning – incearca sa micsoreze gradul de saracie al tarii investind intr-o piata virgina: comertul rural sustenabil. Chinezii vor sa vanda produse industriale la tara si produse agricole la oras, dar deocamdata doar prima parte a ecuatiei comerciale functioneaza bine. Un exemplu recent il constituie initiativa companiei de e-commerce JD.com (care a fost fondata in 1998 si este principalul competitor al Alibaba): aceasta ...

Continua
China: platile mobile, impulsionate de „No Cash Day”

Recent, platforma de plata chinezeasca WeChat Pay (lansata in 2013) a impulsionat platile mobile in China cu „No Cash Day” (8 august), scrie chinadaily.com.cn. In perioada 1 – 7 august, fiecare prima plata a zilei efectuata de utilizatorii platformei intr-un magazin offline afiliat programului „No Cash Day” le oferea acestora sansa de a castiga pana la 888 yuani (133$); pe 8 august, plata cu WeChat Pay le permite utilizatorilor sa ...

Continua
Banca de Economii a Postei Chineze se listeaza la bursa, in septembrie

Banca de Economii a Postei Chineze (PSBC), institutie de stat care acorda imprumuturi, curteaza investitorii inaintea listarii la bursa din Hong Kong – planuita pentru luna septembrie a acestui an, aflam de pe espresso.economist.com. Suma estimata pentru Oferta Publica Initiala (IPO) este de 8 miliarde $ – cel mai mare IPO din 2014 incoace! Desi nu este deloc eficienta – are rata rentabilitatii activelor (ROA) de doar 0,51%, adica ...

Continua
2015: China a cheltuit online peste hotare 10 mld $

In China, regulile mai relaxate privind importul au contribuit la o crestere de 60% a vanzarilor produselor/serviciilor din straintate in 2015 fata de anul anterior, informeaza internetretailer.com. Conform studiului „Internet Retailer 2015 China 500” (realizat de Analysys International si JD.com Inc.), in ciuda incetinirii dezvoltarii economice a tarii lor (cresterea economica e sub 7%), veniturile chinezilor cresc (venitul mediu din 2015 a crescut cu 33%). Prin urmare, acestia apeleaza tot mai ...

Continua