Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Singles’ Day 2017 a depasit recordul de anul trecut!

25,4 miliarde $ (168,3 miliarde yuani), mai mult ca PIB-ul Islandei – atat au cheltuit chinezii de Singles’ Day 2017, doborand propriul record de anul trecut si transformand din nou ziua de reduceri online asiatica in ziua nr. 1 in e-commerce din lume, scrie reuters.com. Singles’ Day a depasit considerabil Cyber Monday (SUA) care ...

Continua
Platile mobile > platile prin card, pana in 2019, in e-commerce

In urmatorii doi ani, platile mobile ale cumparaturilor online le vor depasi pe cele prin carduri de credit, scrie scmp.com, citand un raport al Natiunilor Unite („Information Economy Report 2017: Digitalisation, Trade and Development”, care a folosit cifre oferite de compania de procesare plati Worldpay). Daca acum 3 ani, plata cumparaturilor pe Internet se facea in proportie de 51% via carduri de credit si debit, in ...

Continua
China: 4 tips-uri despre cum faci e-commerce aici

In perioada 25 – 27 septembrie, la Los Angeles, a avut loc conferinta anuala Shop.org, eveniment organizat de National Retail Federation si centrat pe sfaturi pertinente pentru jucatorii din retail. In prima zi a conferintei, discutiile s-au centrat pe extinderea comertului online in China, scrie cardnotpresent.com. Piata de e-commerce de aici a valorat, in 2016, 700 miliarde $, iar totalul vanzarilor online a fost de ...

Continua
4 motive pentru care Alibaba va depasi Amazon

Companiile Amazon si Alibaba domina peisajul e-commerce din zonele lor geografice si au valori de piata similare, dar compania asiatica are toate sansele sa devina lider in comertul electronic, valorand 1 trilion $, scrie seekingalpha.com, care ofera si 4 motive in acest sens: Alibaba are clienti mai multi. Populatia Chinei este de 4 ori mai mare ca cea din SUA, dar 1 client Alibaba nu valoreaza atat de mult ca 1 american fan Amazon: veniturile ...

Continua
JD.com deschide 300 magazine fizice de brand in 2017

Platforma e-commerce chineza  JD.com va investi bani buni anul acesta in propriile magazine fizice de electronice, 300 la numar, in care clientii sa simta intreaga experienta pe care le-o propune brand-ul, informeaza site-ul marbridgeconsulting.com. Compania (care este unul dintre cei mai mari retaileri chinezi online si rivalul gigantului Alibaba) a anuntat ca, pana la final de 2017, va deschide 2 categorii de astfel de magazine fizice ...

Continua
Amazon va da piept cu India si China de Prime Day 2017

Anul acesta, Prime Day (ziua de reduceri destinata abonatilor Amazon Prime) va avea loc pe 10 – 11 iulie, in 13 tari, printre care si China si India. Pe 10 iulie, de la ora 21:00, timp de 30 de ore, clientilor li se vor face oferte speciale odata la 5 minute, noteaza cnbc.com. 2017 este al treilea an de Prime Day, zi de reduceri care a fost un succes pentru Amazon: ...

Continua
Brandurile de lux vand prin WeChat, in China

Brandurile de lux au ezitat pana acum sa paseasca serios in China, din cauza produselor contrafacute, dar situatia se schimba. Cateva brand-uri de lux au inceput sa testeze vanzarea produselor proprii de lux prin aplicatia WeChat, in China, informeaza retaildive.com, via „The Wall Street Journal”. Este vorba despre Burberry (trench coat-uri, accesorii, parfum, cosmetice), LVMH (care detine sampania Moët, coniacul Hennessy si posetele si gentile de piele Louis ...

Continua
Tendinte la nivel mondial, pe Internet, in 2017 (raport)

Prezenta la Code Conference, la Terranea Resort (California), Mary Meeker – foto, partener in cadrul firmei de investitii americane Kleiner, Perkins, Caufield & Byers – a facut public raportul asupra tendintelor online pe 2017, anunta recode.net. Iata cateva dintre concluziile cuprinse in documentul anul, care este cel mai anticipat de acest fel din Silicon Valley: daca in 1995, numarul utilizatorilor de Internet era ...

Continua
Alibaba, profit net cu 85% mai mare in H4 2017 fata de H4 2016

Alibaba si-a facut publice veniturile din al patrulea trimestru al anului fiscal recent incheiat (ianuarie – martie 2017), iar vestile sunt bune, scrie seekingalpha.com: gigantul e-commerce chinezesc a avut venituri mai mari cu 60% (5,605 miliarde $) – mai mult decat se estima adica –, castiguri un pic mai mici decat cele estimate (ceea ce a atras o scadere a actiunilor) si a anuntat ca isi cumpara inapoi actiuni in valoare de 6 miliarde $. ...

Continua
Alibaba, Malaezia si China, acord pentru incurajarea e-commerce

Dupa lansarea Alipay in Singapore, Malaezia, Filipine si Indonezia, Alibaba Group, Corporatia Malaeziana a Economiei Digitale (MDEC) si Guvernul Municipal din Hangzhou (capitala provinciei Zhejiang din China) au semnat un memorandum. Prin acest act (memorandum de intelegere/MOU), se angajeaza sa incurajeze comertul online si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii din tarile lor, informeaza site-ul thedrum.com. Toate partile implicate vor facilita cooperarea intre afacerile publice si private din Hangzhou ...

Continua