Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

André Morys si John Ekman vin pentru prima oara in Romania la GPeC – Evenimentul Anului in E-Commerce!

Doi dintre cei mai buni specialisti in optimizarea conversiilor la nivel mondial, André Morys si John Ekman, vor vorbi pentru prima oara in Romania pe 27 Noiembrie 2014 la GPeC (Gala Premiilor eCommerce) – Cel mai Important Eveniment de Comert Electronic. Biletele sunt puse in vanzare pe site-ul organizatorilor, iar pana pe 7 Noiembrie exista si o oferta early-bird de doar 39 EUR/bilet.

 

John Ekman André Morys

 

Pe 27 Noiembrie, in cadrul celei de a 9-a editii anuale a Galei Premiilor eCommerce, are loc GPeC Summit – 1 zi de Conferinta “de e-commerce pur, cu cei mai grei speakeri straini si autohtoni”, potrivit organizatorilor. Summit-ul se va incheia cu Festivitatea de Decernare a Premiilor in Comertul Electronic in cadrul careia vor fi rasplatite performantele magazinelor online inscrise in competitia GPeC (aprox. 100), precum si a marilor jucatori implicati in comertul online. “Totul intr-o atmosfera de show, cu invitati speciali pentru o seara memorabila”, promit organizatorii in ceea ce priveste ceremonia de acordare a premiilor.

“Cat priveste Summit-ul, cele 9 ore din intervalul 09:00-18:00 sunt de neratat pentru oricine activeaza in comertul electronic sau si-a propus sa lanseze o afacere online. Tot ce este de maxima importanta despre piata de e-commerce si despre cum sa vinzi mai mult, afli la GPeC Summit pe 27 Noiembrie”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC. “Dupa ce i-am adus pentru prima oara in Romania pe Chris Goward si Bryan Eisenberg, suntem entuziasmati sa ii anuntam pe unii dintre cei mai buni specialisti in optimizarea conversiilor la nivel mondial: André Morys si John Ekman. Ii veti intalni la GPeC Summit pe 27 Noiembrie 2014″, adauga Radu.

André Morys este autorul cartii bestseller germane “Conversion Optimierung”, este lector universitar de user experience si publisher la konversionsKRAFT.de. Co-fondator si CEO Web Arts (o companie de top in consultanta pentru optimizarea site-urilor cu peste 40 de consultanti), André este si fondatorul unuia din cele mai importante evenimente internationale dedicate optimizarii conversiilor: European Conversion Summit – eveniment la care greii domeniului sunt speakeri: Guy Kawasaki, Bryan Eisenberg, Scott Brinker – sunt doar 3 din numele sonore care au tinut capul de afis al editiei de anul acesta.

John Ekman este fondatorul Conversionista!  – compania nr. 1 de optimizare a conversiilor in Suedia. Conform lui John, un “Conversionista” este acel cineva pasionat profund si nebuneste de imbunatatirea conversiei – asa cum este si el. Pe langa consultanta avizata acordata marilor companii suedeze pentru cresterea ratei de converise, John este si organizatorul Conversion Jam, unul dintre cele mai apreciate evenimente de profil din Suedia.

Pe langa cele doua nume internationale grele, GPeC Summit aduce in acelasi loc elita comertului online romanesc: Violeta Luca, VP & Executive Director eMAG, va impartasi audientei rezultatele eMAG pentru Black Friday din noiembrie 2014 si tendintele pietei de comert online pentru 2015, vazute prin prisma leader-ului de piata. “Evident, surprizele placute nu se opresc aici. Promitem nume care vor ridica sala in picioare la GPeC Summit – Evenimentul Anului in E-Commerce”, spune Andrei Radu.

Inscrierile la eveniment (GPeC Summit & Romanian E-Commerce Awards Gala) au inceput deja. Pana pe 7 Noiembrie 2014 pretul biletului este de 39 EUR, urmand ca pretul fara discount sa devina 59 EUR in perioada 8-21 Noiembrie. Detalii si inscrieri pe http://www.gpec.ro/gpec-summit-noiembrie-2014/gpec-summit

—————————————–

GPeC 2014 este un eveniment sustinut de: CargusCarrefour OnlineDPDFAN CourierGaranti BankMasterCardMicrosoftOrangeSameDayUISZITEC

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Recommended Travel Partner: Paravion.ro

Cu sprijinul: 2ParaleAdvanced IdeasAgile MediaAlin Dobrin PhotoCasaDeTraduceriECOMpediaEuroWebExtendedflexiLIVEHostway, MarketizatorNewBlackTRUSTED.roVibetraceWebDigitalWhite ImageZeList

Parteneri media: 220.ro(Ad)HuggerAkceesANISAvocatNetBursaBusiness ReviewBlogal InitiativeBusiness24Business WomanCariereComunicate De PresaeJobsFemei in AfaceriFulvia MeirosuHotnewsIQAdsKiss FMLaptop NewsLumea SEO PPCModern BuyerRomaniaPozitiva.roShopmaniaSoftbinatorSoftLeadStartups.roTech CafeZiare.com

Bloguri partenere: Alex MihaileanuAlin VladAna MateiAnca DumaAndreea StanAuras Mihai GeambasuBlogatu.roCarmen AlbisteanuChinezuClaudia TocilaCorina Maria ScheianuCristi DorombachDorin ApavaloaeElena CiricGeorge Hari PopescuIoana BudeanuiYliLavinia BiberiMadalin BlidaruMiruna SiminelOana GreceaOlivian BredaRaluca PopaRazvan AcsenteSabina CornovacSandra ClipeaSorin Rusi.

Despre Liviu Taloi

Liviu is Co-Founder of the ECOMpedia.ro project and Community Manager for GPeC (Gala Premiilor e-Commerce - Romanian e-Commerce Award Gala). He has over 15 years of experience in online marketing and 10 years in e-commerce. He was, among other past jobs, PR Manager at eMAG. In 2005, he founded a web consulting company specialized in e-commerce and sites evaluation, Web Audit. He is also speaker at conferences and seminars, especially dedicated to electronic commerce, he write articles and market analysis. Skills: e-commerce, site audit, UX, CRO, Analytics, Online Marketing. Taloi has been selected by Cardinal Path to be a regional trainer of Google Partner Academy Programme in Google Analytics. Taloi has also GAIQ - Google Analytics Individual Qualification certification. Liviu TALOI has worked with online shops as eMAG, MarketOnline, SigmaNET, F64, FashionUP, TAMOS, Kurtmann, ZorileStore, Vexio.ro, MetaphoraBijoux, Gutuie.ro, eMenAtWork, e-commerce platforms & full digital agencies as Content Speed, Shopmania BIZ, Retargeting.biz, online tourism sites as EXIMTUR, Veltravel, he did usability & conversion rate optmization projects as for BCR - sIT Solutions AT Spardat Gmbh, Bitdefender (USA site), SKIN media, he delivered Google Analytics closed&open trainings as for BrainArt, Siniat, ING NN Asigurari de Viata, Google Partner Academy. In recent years, Liviu Taloi provided expert advice to more than 100 Romanian online stores in e-commerce, usability, analytics, conversion rate optimization and online marketing. Many of these online companies are now market leaders in their niche.

Follow Me

Leave a reply