Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Amazon a patentat un robot de ambalare

Gigantul online Amazon a solicitat si a primit, din partea Oficiului American de Marci si Patente, un brevet pentru un robot care poate ambala singur produsele in colete, gata de livrare. Supplychainanalysis.igd.com informeaza ca, in actele depuse la institutia amintita, Amazon explica modalitatea in care bratele robotului detecteaza, identifica si apuca obiectele folosind informatii din baza de date a companiei, apoi alege cutia potrivita, pentru a le ambala corespunzator. Sistemul ...

Continua
Amazon vrea sa permita plata prin PayPal

Amazon.com Inc. vrea sa permita clientilor sa isi plateasca produsele cumparate online folosindu-si contul de PayPal si negociaza in acest sens cu PayPal Holdings Inc. (care apartinea, pana in 2015, de rivalul Amazon – eBay), scriu cei de la bloomberg.com. „Am avut discutii cu Amazon. Ne apropiem de 200 de milioane de utilizatori pe platforma noastra. La o asemenea scara, este greu pentru orice retailer sa nu accepte plata prin PayPal”, ...

Continua
Cum isi imbraca Stitch Fix clientii folosind algoritmii?

Start-up-ul american Stitch Fix – fondat in 2011, in San Francisco – ofera serviciile unui stilist personal online, cu livrare gratuita a produselor acasa si retur gratuit. Si foloseste pentru asta un software de analiza a datelor si invatare automata (machine learning) pentru a face cele mai bune alegeri vestimentare pentru clienti, citim pe sci-tech-today.com. Stitchfix.com functioneaza simplu: iti creezi un profil, completezi un chestionar online de stil personal (cateva zeci ...

Continua
Wal-Mart avanseaza in e-commerce incet, dar sigur

Ritmul lent in care Wal-Mart Stores Inc., cel mai mare retailer fizic din lume, paseste in lumea digitala da roade, scriu cei de la reuters.com. Compania in valoare de 218 miliarde $ – care a platit 3 milioane $ pentru a cumpara Jet.com in august anul trecut – incepe sa devina relevanta in e-commerce: vanzarile i-au crescut, competitia cu Amazon se incinge. Pentru a detalia, in august – octombrie ...

Continua
In 2017, Amazon poate deveni un nume pe piata de advertising

Anul viitor, Amazon ar putea deveni un jucator puternic pe piata de publicitate, odata cu platforma Amazon Publisher Services (APS), citim pe econsultancy.com. Primele doua produse lansate sub umbrela APS sunt Transparent Ad Marketplace si Shopping Insights Service. Cel dintai se refera la imbunatatirea experientei utilizatorului prin serviciul cloud care ofera header bidding (advance bidding/pre-bidding), care maximizeaza veniturile din reclame: toate ofertele sunt facute in acelasi timp, astfel se permite un acces ...

Continua
4 sfaturi pentru relatii cu clientii de nota 10

Serviciul de relatii cu clientii este una dintre pietrele de temelie ale oricarei afaceri online, iar in contemporaneitate cumparatorul se asteapta la raspunsuri rapide, personalizate, pe platforme multiple, citim pe m.channeladvisor.co.uk. Conform unui studiu de piata marca Parature, realizat pe 1.000 de consumatori, 65% dintre acestia au renuntat la un brand din cauza unei experiente neplacute legate de serviciul de relatii cu clientii. De ce da rateuri serviciul de relatii cu ...

Continua
Amazon a livrat primul colet cu drona, in Marea Britanie

Amazon a facut, pe 7 decembrie, prima livrare comerciala cu drona – la 3 ani de cand CEO-ul Jeff Bezos anunta ca gigantul online are de gand sa livreze direct acasa coletele clientilor folosind dronele. Bezos a anuntat pe Twitter ca norocosul cumparator a fost Richard B., un britanic din Cambridgeshire, scrie nytimes.com. Acesta a achizitionat de pe Amazon.co.uk un dispozitiv de streaming Amazon Fire. Zborul a durat 13 minute, ...

Continua
Amazon va revolutiona magazinele offline, cu Amazon Go

Amazon si-a anuntat planurile pentru un nou tip de magazin fizic: Amazon Go, citim pe businessinsider.com. Conceptul presupune absenta unor elemente-cheie care caracterizeaza un supermarket tipic: casieri, case de marcat, cozi; in locul acestora, clientul va adauga intr-un cos digital produsele dorite, prin intermediul unei aplicatii (intitulata tot Amazon Go), iar la plecarea din magazin Amazon il va factura automat pentru acestea. Gigantul online cu sediul la Seattle are de gand ...

Continua
Canada: in 2016, doar 2% din cumparaturi s-au facut online

In primele 9 luni ale anului in curs, 98% dintre cumparaturile facute de canadieni s-au facut in magazinele traditionale, fizice, dezvaluie datele facute publice recent de Statistics Canada, scrie calgaryherald.com. Procentul inseamna un total de 389 miliarde $. Doar 2% din cumparaturi s-au facut online, adica echivalentul a numai 8,1 miliarde $ (totalul sumelor cheltuite in tara aintita ridicandu-se la 397 miliarde $). Statistics Canada a transmis, pana acum, cifrele legate ...

Continua
Amazon a extins gift shop-ul online „Interesting Finds”

Anul acesta, Amazon a relansat fara mare tam-tam „Interesting Finds” – un fel de Pinterest al Amazonului, care ofera clientilor o selectie de produse din diverse categorii (Casa, Femei, Copii, Animale de companie, Tricouri, Ochelari de soare etc.) –, iar acum acesta este disponibil si pe mobile, scriu cei de la techcrunch.com. Noul „Interesting Finds” este cea mai noua modalitate prin care gigantul online cu sediul la seattle incearca sa ajute ...

Continua