TV comparative-metrics-wirepost-chart

Televizorul este alegerea preferata a adultilor americani de toate varstele, reiese din raportul nielsen.com „The Comparable Metrics Report: Q1 2016”, menit sa descopere tendintele de utilizare a diferitelor media de catre diverse grupuri demografice in primele trei luni ale anului in curs. Raportul a descoperit urmatoarele:

  • in ciuda numarului mare de optiuni media, radio-ul si and televiziunea au cei mai multi utilizatori lunari – 240 de milioane, respectiv 226 de milioane de persoane
  • dintre noile tehnologii, smartphone-urile au cea mai mare penetrare – 191 de milioane de americani
  • saptamanal, cel mai mult timp este petrecut de adulti in fata TV-ului: 35,26 ore; pe locurile urmatoare in clasament se plaseaza radio-ul (cu 13 ore), smartphone-ul (cu 11,36 ore) si PC-ul (cu 6,43 ore)
  • TV-ul (Live+DVR/time-shifted)
  • varsta este criteriul esential care influenteaza comportamentul de consum al utilizatorului: persoanele de 18 – 34 de ani petrec peste 7 ore saptamanl pe device-uri conectate la TV (DVD, VCR, console de jocuri) si un timp egal pe PC, devide-uri mobile si conectate la TV cu cel petrecut pe TV si radio; adultii de 18 – 49 de ani petrec peste 14 ore/saptamana pe smartphone-uri
  • accesul la programe SVOD (Netflix, Hulu Plus, Amazon Prime) a devenit egal cu penetrarea DVR, amble fiind disponibile in 50% dintre gospodariile din State
  • latino-americanii sunt cei mai pasionati de radio si petrec cel mai mult timp pe smartphone-uri (14,25 ore/saptamana),
  • persoanele de culoare stau in fata micului ecran mai mult ca orice alt grup: 50,54 ore/saptamana
Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)