HSN

Home Shopping Network (HSN) – care s-a lansat in 1982, în SUA, si care trasmite live in peste 90 de milioane de gospodarii din SUA – vrea sa se reorienteze, pe piata digitala dominata de cumparaturi facute pe dispozitive mobile, anunta jsonline.com.

Compania ofera pe site-ul propriu, HSN.com, 50.000 de produse, 55% din cifra de afaceri vine din vanzarile online, din acest procent aproape 50% reprezentand vanzari facute pe dispozitive mobile. Cu toate acestea, dominanta online a celor de la Amazon are un impact clar asupra vanzarilor online (si nu doar HSN are aceasta problema, ci si rivalii de la QVC). Prin urmare, recent anuntatele rezultate financiare ale HSN Inc. arata o scadere de 2% a veniturilor in Q4 din 2016 (pana la suma de 1,07 miliarde $) si de 27% a profitului (pana la suma de 43,5 milioane $). Actiunile companiei au fost si ele in scadere, cu 17% in ultimul an.

Acum, compania isi propune sa implementeze strategii noi, sa atraga clienti noi (in special femei de 30 – 40 de ani) folosindu-si aplicatia de mobile si lansarea de produse exclusive (incadrate in trend-ul IoT), dar sa ii multumeasca in continuare pe cei existenti (a caror medie de varsta este de 57 de ani), a explicat CEO-ul Mindy Grossman. HSN mizeaza pe clipuri video de 30 – 45 secunde postate pe Facebook, pe aplicatii de realitate augmentata si pe oferte mai personalizate facute online clientilor sai.

„Vrem sa ne extinderea mai mult brand-urile proprii si sa o facem in ritm accelerat. Este clar ca 2016 a fost un an greu nu doar pentru noi, ci si pentru aproape intregul domeniu al retail-ului. In 2017, cred ca oamenii nu vor mai cheltui pana cand nu au perfecta incredere in ce le va aduce viitorul. Se gandesc ce se va intampla cu asigurarile de sanatate, ce se va intampla cu impozitele, ce se va intampla cu economia”, spune Grossman, gandindu-se la politicile noului guvern american, condus de Donald Trump.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)