mobile-advertising

Publicitatea online americana a adus venituri de 59,6 miliarde $ in 2015, conform unui studiu efectuat de Interactive Advertising Bureau. Suma este mai mare cu 20,4% fata de 2014. Din aceasta suma, cel mai mare segment – 35% – a fost reprezentat de reclamele pe dispozitive mobile (adica 20,68 miliarde $), scrie internetretailer.com. Pe locul doi se plaseaza search advertising-ul.

Aceasta suma (20,68 miliarde $) este mai mare cu 66,1% fara de anul anterior (2014), cand veniturile din online advertising erau de 12,45 miliarde $. Si dovedeste ca oamenii din echipele de marketing inteleg ca pot ajunge mai usor la consumatori orin intermediul smartphone-urilor si tabletelor, de care acestia sunt nedespartiti in contemporaneitate.

Alte cifre relevante din raport sunt urmatoarele:

  • reclamele in social media au crescut cu 55,7% in 2015, generand venituri de 10,9 miliarde $ (fata de 7 miliarde $, in 2014)
  • veniturile din search advertising (non-mobile) au crescut cu 8% in 2015, atingand 20,48 de miliarde $ (fata de 18,96 miliarde $, in 2014); search advertising-ul a reprezentat 34% din totalul veniturilor din publicitate, in SUA
  • cele mai multe companii care investesc in publicitate pe Internet sunt companii din domeniile: retail (22%), automobile si servicii financiare (13%)
  • Google (motorul de cautare nr. 1) si Facebook (cea mai mare retea de socializare) au incasat 64% din veniturile din reclame online, in 2015, adica 30 de miliarde $, respectiv 8 miliarde $
Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)