Barriers-to-Smartphone-Commerce-May2018

Asta se intreaba marketingcharts.com, in urma unui sondaj de opinie realizat in SUA („Forrester Data Consumer Technographics® North American Retail And Travel Benchmark Recontact, Q3 2017”), pe un esantion de 4.509 persoane adulte, de 18 – 88 de ani, din care reiese ca pe telefoane mobile s-au vandut doar 36% dintre produsele de retail americane din 2017, cu 7%  mai putin YoY. Raspunsul?

  • 51% dintre respondentii americani spun ca e mai usor sa faci cumparaturi pe un computer decat pe un mobil
  • 46% sunt obisnuiti sa cumpere pe computer
  • 30% cred ca ecranul smartphone-ului e prea mic si prefera ecranele mai mari ale desktop-urilor/laptop-urilor
  • 30% nu au incredere in platile mobile

In plus, conform datelor Google, site-urile mobile din sectorul de retail se incarca de peste doua ori mai greu decat timpul recomandat. De aceea, retailerii castiga de 4 ori mai mult dintr-o vizita pe desktop decat una pe smartphone (conform Adobe). Raportul marca Forrester indica faptul ca movile-ul va avea mai mult succes pe viitor datorita clientilor interesati de imbracaminte si excursii, bilete de avion/concerte si cazari la hotel (care nu au fost incluse in raportul amintit, care estimeaza vanzarile e-commerce mobile, la fel cum nu au fost incluse nici serviciile de car-sharing ca Uber si Lyft).

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)