cyber-monday

3,39 miliarde $ s-au cheltuit online pe 28 noiembrie, in Statele Unite, conform estimarilor news.adobe.com, ceea ce transforma editia din acest an a Cyber Monday in ziua cu cele mai mari vanzari inregistrate online din istorie! Astfel, Cyber Monday a depasit Black Friday 2016, cand americanii au cumparat produse in valoare de 3,34 miliarde $. Datele Adobe pleaca de la informatii adunate in urma a 23 de miliarde de vizite pe site-uri de retail, compania masurand 80% dintre toate tranzactiile online ale celor mai importanti 100 de retaileri americani. Cele mai relevante cifre din analiza companiei legata de Cyber Monday 2016 sunt:

  • suma cheltuita online in acest an a fost cu 10,2% mai mare decat cea de anul trecut
  • dispozitivele mobile sunt preferate, in continuare, de Cyber Monday – 53% dintre vizitele online au fost realizate de pe acestea (44% de pe smartphone-uri si 9% de pe tablete)
  • din totalul de 3,39 miliarde, 1,19 miliarde $ au fost cheltuiti pe dispozitive mobile (cu 48% mai mult fata de Cyber Monday 2015), adica 35% din vanzari (25% de pe smartphone-uri si 10% de pe tablete)
  • cele mai vandute produse au fost seturi de Lego, jucarii Shopkins si console Sony PlayStation 4
  • in perioada 1 – 28 noiembrie, se estimeaza ca americanii vor umple buzunarele magazinelor online cu o suma totala de 39,9 miliarde $ (cu 7,4% mai mult decat anul trecut)
  • clientii au primit un procent de 12% mesaje de „stoc epuizat” – mai putine decat anul trecut (cu 0,7% mai putine), dar mai multe decat de Black Friday (cand procentul a fost de 10,5%)
  • cele mai mari reduceri au fost la TV (in medie, 21,5%), tablete (21,3 %) si jucarii (16,2%)
  • eBay a fost cel mai mentionat retailer online de Cyber Monday, urmat de Amazon, Macys, Walmart, H&M, Target, Nordstrom, Kohl’s, Home Depot si Gap
Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)