us mobile 1

Emarketer.com a facut publice, in iulie, o serie de statistici, tendinte si previziuni legate de timpul petrecut de consumatorii americani pe dispozitive mobile si felul in care sunt acestea folosite, extrase din raportul „eMarketer US Mobile Time and Activities StatPack”:

  • timpul mediu petrecut zilnic de adultii americani pe smartphone (facand alte activitati decat vorbitul la telefon) este de 2,28 ore si pe tableta este de 2,22 ore; la TV, americanii se uita, in medie, 4,16 ore zilnic, iar pe desktop/laptop stau 2,49 ore; americanii care folosesc si smartphone-uri si tablete petrec, astfel, mai mult timp pe dispozitive mobile decat uitandu-se la TV, ascultand radio-ul sau citind presa scrisa
  • tendinta este ca cifrele sa se inverseze – timpul petrecut de oameni pe dispozitive mobile creste, in timp ce cel dedicat altor media scade: anul viitor, se preconizeaza ca cifrele vor fi de 2,31 ore/zi pe smartphone si 2,24 ore/zi pe tableta
  • majoritatea timpului petrecut pe dispozitive mobile este folosit pentru aplicatii de entertainment si social sharing (3,15 ore, in 2016, fata de doar 51 de minute pe browsere web mobile), iar cel mai des folosesc aplicatii utilizatorii de smartphone (82% din timpul petrecut pe telefoane e dedicat acestora si doar in 18% din timp americanii intra pe pagini web); pe tableta, procentele sunt de 76% vs. 24%

PE SMARTPHONE:

  • social networking-ul este predominant mobil: 86,8% dintre utilizatorii americani ai retelelor de socializare vor folosi un smartphone pentru a accesa o astfel de retea in 2016, iar previziunile spun ca, pana in 2019, 55% din populatia SUA va intra regulat pe retele sociale de pe smartphone
  • dintre toate retelele de socializare din State, cea mai utilizata pe smartphone este Instagram: 99% din nr. total de utilizatori ai Instagram intra pe retea de pe telefon, designul platformei fiind mai mobile friendly; pe locurile 2 si 3 se afla Twitter (cu 89,9%) si Facebook (cu 85,6%)
  • dintre toate retelele de socializare din State, Facebook are cei mai multi utilizatori139,5 milioane de persoane –, in timp ce pe Instagram si Twitter stau 88,5, respectiv 51 de milioane de americani
  • social sharing-ul promoveaza cresterea numarului de vizualizari ale clipurilor video; in 2016, 70,8% dintre persoanele care vor urmari filmulete online o vor face pe smartphone
  • 8 din 10 utilizatori de smartphone (84%) fac e-shopping pe dispozitivul amintit, mai putin de jumatate (44,5%) dintre ei chiar cumpara ceva, dar numarul persoanelor care cumpara de pe Internet folosindu-si telefonul este in crestere (in 2016, cifra va atinge 165,8 milioane de americani, adica 78,5% din totalul cumparatorilor digitali)

 PE TABLETA:

  • pe tableta, 90,5% dintre americani fac cumparaturi online si 77,3% chiar cumpara ceva
  • 62% dintre utilizatori intra pe retele sociale de pe tableta

 

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)