1

Unbxd.com a facut publica cea mai noua editie a raportului propriu, „State of Mobile Product Discovery 2017”, care a adunat informatii legate de 60 de milioane de sesiuni de cumparaturi online din SUA, pe platforma Unbxd Product Discovery. Documentul indica faptul ca – in tara in care 220 milioane de persoane detin un smartphone – brand-urile trebuie sa puna mobile-ul pe primul loc, mai ales ca traficul pe mobile l-a depasit pe cel de pe desktop de ceva timp (doar la capitolul vanzari mobile-ul lasa de dorit). Raportul a descoperit ca, in 2017:

  • ratele de conversie pe mobile au scazut cu 7% YoY
  • 52% dintre comenzi sunt date pe desktop, 36% pe smartphone si 12% pe tableta
  • majoritatea produselor din categoria Fashion & Lifestyle au fost cumparate pe mobile – 49,2% (pe locurile urmatoare se plaseaza echipamentele muzicale, cu 40%, si alimentele, cu 36,4%)
  • search-ul e din ce in ce mai important pe mobile, pentru a descoperi produse noi – cautarea mobile a crescut pana la 11,3% din toate sesiunile analizate (restul de 88,7% a fost navigare)
  • persoanele care cauta ceva online sunt mai predispuse sa cumpere – cautarea mobile contribuie la 29,2% dintre venituri, cu 11,3% din totalul de sesiuni
  • cumparatorii petrec din ce in ce mai putin timp pe paginile web mobile (265 secunde, cu 36% mai putin), deci retailerii nu au atatea date la dispozitie pentru a le intelege intentia de cumparare
  • cumparatorii mobile cred ca autosuggest-ul le este util pentru a descoperi produse noi
  • 82% dintre cautarile mobile sunt mai lungi de 1 cuvant
  • lumea care cumpara pe mobile se orienteaza mai ales spre produse locale si regionale
Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)