208274

Multi dintre noi sunt obisnuiti sa mearga in magazinele fizice si sa vada produsele dorite, apoi sa le cumpere de pe Internet, mai ieftin. Dar emarketer.com scrie ca, in SUA, se practica si inversul – documentarea online fiind importanta pentru americanii amatori de e-commerce: 20,1% dintre ei au cumparat un produs intr-un magazin fizic, dupa ce au citit despre el un review online, o postare pe social media sau un text scris de un blogger (conform datelor stranse intr-un sondaj de opinie realizat in martie 2016 de catre Collective Bias). Intrebati la ce site au apelat pentru documentare, repondentii au raspuns: Facebook (20,8%), YouTube (18,6%) si postari pe bloguri diverse (14%).

208276

Cand vine vorba despre sursele de informare care ii conving cel mai des pe oameni sa cumpere ceva intr-un magazin fizic, pe primul loc de plaseaza recomandarea cunoscutilor, prietenilor, familiei (43,1%), review-urile de pe bloguri (14,5%) sau de pe retelele de socializare (12,3%).

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)