stitch-fix

Start-up-ul Stitch Fix (lansat in 2011) isi listeaza actiunile la bursa: compania si-a scos la vanzare o parte dintre propriile actiuni catre publicul larg si catre investitori, scrie nytimes.com. Compania a intrat la bursa cu pretul de 15 $/actiune, fiind evaluata la 1,5 miliarde $. Stitch Fix – care foloseste algoritmii pentru a alege 5 produse vestimentare pentru clienti, pe care le livreaza gratuit, la un anumit interval de timp, din care poti pastra ce doresti, iar returul nu te costa nimic (practic, e un stilist personal online) – a crescut frumos, in SUA.

In septembrie 2016, compania din San Francisco a inceput sa ofere recomandari si domnilor. Compania este profitabila din 2014, iar anul fiscal incheiat in iulie 2016 a insemnat vanzari de 730 milioane $. In cel mai recent an fiscal, terminat pe 29 iulie, a avut vanzari de 977 milioane $ (si aproape 2,2 milioane de clienti activi, fata de 1,7 milioane cu un an in urma). Asta desi nu ofera o mare varietate de optiuni clientilor si nici discounturi enorme la produse.

Succesului companiei i-a putea pune piedica Amazon, care se extinde in cat mai multe domenii – ca alimente (vezi Whole Foods) ori medicamente. In vara lui 2017, gigantul online a lansat Prime Wardrobe, serviciu care permite abonatilor Prime sa probeze haine acasa si sa trimita inapoi, gratuit.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)