starbucks

Compania Starbucks si-a inchis magazinul online, Store.Starbucks.com de la 1 octombrie, scrie nytimes.com. Acum, clinetii nu mai pot cumpara cafea si produse Starbucks (cani, espressoare, accessorii pentru ceai/cafea) online sau prin telefon, ci doar in magazinele fizice ale companiei si in diverse magazine alimentare si pot da comanda in avans doar in aplicatia brand-ului, nu si pe site.

Produsele Starbucks care nu se vor mai gasi deloc de cumparat vor fi siropurile aromate si sosurile, care se gaseau pe site si care acum se vand pe eBay, la suprapret (un borcan de sirop Starbucks pumpkin spice cu 100$!).

Decizia este motivata de faptul ca Starbucks doreste sa simplifice canalele de vanzare, a explicat purtatoarea de cuvant Maggie Jantzen. „Investim in continuare in a transforma Starbucks intr-o destinatie care trebuie vizitata in persoana si vom lua decizii disciplinate si planificate in legatura cu intregul nostru portofoliu”, mai spune aceasta. Practic, compania vrea puna accent pe experienta clientului in magazinele fizice, traditionale.

In iulie, compania si-a inchis toate cel 379 de magazine Teavana (specializate in ceaiuri), care nu aveau deloc profit. Acum cateva luni, CEO-ul Kevin Johnson a explicat faptul ca retailerii trebuie sa creeze experiente unice in magazinele offline, daca vor sa supravietuiasca, sa se asigure ca produsele lor nu se gasesc online sau pe Amazon si ca, odata intrat in magazin, clientul are o experienta de nepretuit, imposibil de trait pe Internet.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)