Sunt incepator in ale e-commerce-ului si am si eu doua intrebari oarecum conexe. Sa presupunem un magazin de ceasuri originale si urmatoarele 2 scenarii ipotetice:

1) Magazinul trimite coletul cu ceasul original in valoare de 2000 RON. Clientul primeste coletul plateste dupa care isi exercita dreptul de a returna produsul dar in loc de piesa originala returneaza o copie chinezeasca de 50 RON. Cum pot demonstra ca in coletul trimis de noi a fost o piesa originala si nu replica returnata?

2) Magazinul trimite coletul cu produsul original dar utilizatorul pretinde ca in colet s-a aflat altceva (o replica sau balast) si depune o plangere la ANPC in acest sens?

Practic ambele intrebari s-ar sintetiza cum putem demonstra ca in coletul expediat a fost produsul comandat ? Ati avut experiente similare? Vi s-a intamplat ca angajati rauvoitori sa fure produsele si sa trimita colete goale sau cu balast ? Aveti vreun sistem de supraveghere in zona de pregatire a livrarilor?

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)