amazon-reviews

A cincea cea mai valoroasa companie pe actiuni publice (cu o valoare de 395 miliarde $), Amazon mizeaza pe eliminarea oricarui obstacol dureros pentru client, din procesul de cumparare, a concluzionat fortune.com, in urma citirii unui raport analizat de Slice Intelligence, despre modul in care Amazon domina lumea comertului online.

Eliminarea frictiunii este lectia de aur pe care a invatat-o si o aplica gigantul online care a ajuns sa detina o felie de 53% din cifra totala de dezvoltare a comertului online in SUA in 2016, conform Slice. Lecţie pe care retaileri ca Walmart încă nu au învăţat-o. Aceasta reducere a frictiunii in procesul de cumparare se manifesta prin:

  • butoanele de cumparare Dash – dispozitive de plastic cu spatele adeziv, care permit clientilor sa comande anumite produse doar apasand butonul corespunzator acestora; daca esti membru Amazon Prime, butonul are deja inregistrata cantitatea dorita si metoda de plata, deci comanzi o noua cutie de detergent imediat, fara frictiuni inutile si deranjante; in iulie, Amazon reducea costul butoanelor de la 4,99 la 0,99 $; astfel, daca pana atunci cumparai un buton Dash cu 4,99 $ si primeai aceeasi suma inapoi, dupa prima comanda facuta, pentru a o folosi la cumparaturi viitoare, acum platesti 0,99 $ si primesti pe credit tot 4,99 $ (practic, Amazon iti da 4 $ ca sa le cumperi), asa cum scriam aici
  • livrarea rapida – membrii Prime plastesc 99 $ pe an si comanda ce vor (fara limita minima) si primesc acasa gratuit comanda in 2 zile; si alti retaileri ofera livrarea produselor comandate online la ei repede, dar Amazon a fost mereu mai rapid cu 2-3 zile si lucreaza la mentinerea acestui avantaj mizand pe drone pentru a duce coletele la destinatar, lucrand la o retea proprie de livrare (cu avioane si camioane) si solicitand un patent pentru un depozit... aerian (de unde dronele sa fie alimentate)
Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)