terrible-LG

Ce conteaza cel mai mult pentru cumparatorul online, cand vine vorba despre serviciul clienti? Raspunsul la aceasta intrebare ne este oferit de un sondaj de opinie efectuat de 247-inc.com pe 1.200 de americani de peste 18 ani, despre care scriu cei de la marketingprofs.com.

Raportul a descoperit ca repondentii pun cel mai mare accent pe usurinta cu care pot contacta compania (pe Internet, prin telefon, prin aplicatii mobile, prin email, prin SMS, pe retelele de socializare). Acesta este cel mai important aspect al serviciului de relatii cu clientii, din punctul de vedere al acestora din urma. Pe locul doi ca importanta, repondentii au plasat posibilitatea de a rezolva o problema fara a fi nevoiti sa vorbeasca direct cu un angajat al serviciului clienti. Pe a treia pozitie a podiumului se afla abilitatea brand-ului de a intelege anticipat problema clientului, fara a avea nevoie de zeci de explicatii.

Intrebati care sunt principalele motive pentru care renunta la serviciile unei companii, suparati de cum au fost tratati de serviciul de relatii cu clientii, repondentii au spus urmatoarele: labirinticul sistem telefonic automat (care face aproape imposibila ajungerea rapida la un operator), timpul prea mare de asteptare pana cand operatorul raspunde la telefon, la capatul celalalt al firului, operatorii nepriceputi la rezolvarea problemelor, dar si riscurile legate de protectia datelor personale ale clientilor ori durata mare in care se rezolva problemele.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)