Continutul este "cheia" spre o strategie SEO buna. De fapt, nu exista seo fara continut.Continutul, fie ca vorbim despre descrierile de produse, postarile de pe blog sau de pe o pagina de website, continutul este cheia spre o buna optimizare a siteului dumneavoastra.

  Continutul este "regele"

content-is-king1

 

Fara continut nu existi in motoarele de cautare.Textul indiferent de ce fel de text este unealta principala cu care poti lucra. Cuvintele vand, cuvintele aduc trafic, cuvintele te ajuta sa ajungi in primele cautari Google, continutul este regele optimizarii. Ceea ce nu multi stiu sau inteleg este ca textul trebuie sa fie facut in asa fel incat sa si vanda, sa readuca oamenii pe site ( adica bine din punct de vedere seo) si sa si atraga atentia. 

Continutul trebuie sa fie original. Descriere de produs, post pe blog, o pagina pe site despre orice, important este ca textul sa fie original . Fiecare text copiat aduce o mare penalizare de la Google iar siteul tau nu va mai avea nici o sansa sa fie in primele cautari pe cuvintele cheie dorite de tine. Scrie texte care sa captiveze, sa ii raspunda la intrebarea "cu ce ma ajuta pe mine acest text?" si sa readuca cititorul inapoi. Important este sa si vanda! Daca scrii un text despre " cum iti alegi laptopul potrivit" si la sfarsit inserezi un link catre un produs din magazinul tau...trebuie sa incluzi in acel paragraf si cateva cuvinte despre acel produs. Continutul trebuie sa fie original, sa atraga si sa faca potentialul client sa se reintoarca pe siteul tau si sa fie de calitate.

optimizare-pentru-google

Publicul tinta si cuvantul cheie sunt " obiectivele" pe care trebuie sa le luati in calcul atunci cand va apucati de scris continutul. Cuvintele cheie  sunt "uneltele"spre categoria de publicul caruia te adresezi. Cuvintele cheie fac drumul spre publicul tinta mai usor. Sunt tool-uri care te ajuta sa generezi cele mai bune cuvinte cheie in functie de ceea ce doresti sa scrii. Cum mai poti obtine audienta? Tot prin cuvintele cheie si pe baza publicului tinta se pot genera campanii de Adwords sau Facebook Ads , campanii in care se poate targheta continutul in functie de varsta, regiune, tara, interese, etc.

Titlul articolului, cheia spre succes

Titlul vinde. Titlul se indexeaza cel mai repede in motoarele de cautare.Important este ca titulul sa faca senzatie, sa aiba un continut relevant si sa genereze trafic. Deobicei titlul este ideea principala spusa pe scurt.Important este sa fie ok din punct de vedere seo, sa nu depaseasca numarul de caractere agreate de google.

Contentul este regele in seo. Fara articole, fara continut de calitate nu ai cum sa existi in motoarele de cautare. Spor la scris content de calitate !

 

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)