Clientul spune ca nu e din piele naturala produsul, noi stim ca este din piele. Unde gresim ? Ca scrie pe cutie in chineza ? Ca eticheta e in engleza si chineza ? Pretul prea mic este problema scepticismului ? Pui pret mai mare, nu mai pui nimic in chineza pe langa produs, etc. Ambalajul si modul cum se prezinta produsul cand il primeste clientul credeti ca este problema ? Unii clienti au o aversiune incredibila cand vad scris chinezesc pe o cutie. Chiar daca avem foarte putini clienti la care se intampla asa: 0,5/100 clienti, vrem sa-i multumim si pe acestia.

In afara de solutiile de mai sus cu ambalarea si prezentarea coletului si prezentarea produsului pe site:
- garantia calitatii produsului din partea noastra: putem sa oferim produsul respectiv, gratuit doar clientului care a comentat la calitatea lui, in speranta in care va mai comanda de la noi daca il multumim in felul acesta.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)