electro retail

Altex, Samsung si Hervis Sports sunt – alaturi de Aqua Carpatica, Astra Asigurari, BRD Groupe Societe Generale, Petrom, Heineken, Carturesti, Ikea, Doncafe, Unicarm, Kit Kat, Lidl, Perwoll, Avon, Delaco, BMW, Coca Cola, MedLife, Maretti, Orange, Cotnari si Jack Daniel’s Tennessee Whiskey – cele mai vizibile brand-uri in presa online si pe retelele de socializare, in noiembrie 2015, anunta zelist.ro. Informatia a fost extrasa din datele ZeList Monitor si fbMonitor (care sunt platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks).

Clasamentul lunar pe noiembrie a luat in considerare 24 de categorii de brand-uri: apa, asigurari, banci, benzina si petrochimie, bere, bookstores, bricolaj/mobile, cafea, carne si mezeluri, dulciuri, electro retail, fashion/multibrand stores, hipermarket si supermarket, home care, ingrijire corporala si sosmetice, IT&C, lactate si branzeturi, masini, racoritoare, sanatate, snacks, telecomunicatii, vin, whisky si vodka.

Spicuim cateva dintre rezultate:

  • Aqua Carpatica a avut 542 de aparitii online – presa online, bloguri, forumuri, retele sociale (Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube) – si 2.235.853 de vizualizari. La mare distanta, pe locul doi, s-a plasat Borsec, cu doar 257 de aparitii si 491.879 de vizualizari.
  • Altex a dominat online-ul in noiembrie, cu 530 de aparitii si 33.798.222 de vizualizari. Pe locul doi s-a plasat Flanco (3.927 de aparitii si 9.906.048 de vizualizari).
  • Hervis Sports s-a regasit de 4.891 de ori in postarile online, cu 5.823.869 de vizualizari. Urmatorul clasat a fost MiniPRIX, cu numai 181 de aparitii si 1.541.550 de vizualizari.
  • Samsung se poate lauda cu 14.974 de aparitii online si 669.506 de vizualizari. Locul secund este ocupat, in noiembrie, de Apple, cu mai multe aparitii (28.109), dar mai putine vizualizari (36.497.395).
Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)