metro-accelerator

S-a lansat al doilea program de tip Accelerator al METRO GROUP Wholesale & Food Specialist Company, anunta metro.ro: METRO Accelerator pentru Retail (sustinut de Techstars, in parteneriat cu lantul de hypermarket-uri Real), care este un program dedicat start-up-urilor internationale, menit sa creeze solutii digitale pentru sectorul de retail. De programul cu o durata de 3 luni, care va fi implementat pe 12 iunie 2017, la Berlin, pot beneficia 10 start-up-uri, care pot genera solutii inovatoare de tipul aplicatiilor digitale utile comerciantilor independenti (clienti-cheie ai METRO si Real).

METRO Accelerator pentru Retail va completa programul Accelerator existent, privind digitalizarea sectorului HoReCa (industria ospitalitatii – hoteluri, restaurante si firme de catering), initiat si desfasurat in ultimii 2 ani. In cadrul noului proiect, sunt cautate initiative start-up care sa dezvolte servicii si produse menie sa accelereze procesele de afaceri din sectorul retail sau care pot facilita relatiile cu clientii si ii pot transfera in era digitala. Cei interesati pot aplica pe site-ul www.metroaccelerator.com (pana pe data de 12 martie 2017). Aplicatiile digitale sunt create pentru ca, in viitor, clientii profesionisti METRO sa aiba si mai mult succes. Gama de utilizatori ai solutiilor digitale se va putea extinde de la chioscuri, bacanii locale, ateliere sau servicii de livrare, pana la lanturi de retail in franciza si hypermarket-uri.

Inscriera consta in completarea unui chestionar si, optional, in anexarea unui clip video. Intregul proces de aplicare se desfasoara in limba engleza. Un juriu format din investitori si mentori va selecta cele mai promitatoare 10 start-up-uri prin interviuri telefonice si intalniri fata in fata. De-a lungul celor 3 luni, mentori cu experienta si experti vor sustine cele 10 proiecte internationale, la Berlin, pentru dezvoltarea modelului lor de afaceri pe piata, acestea primind, fiecare, investitii de 120.000 €. Dupa perioada de lucru cu peste 100 de mentori internationali, echipele de start-up isi vor prezenta companiile in fata investitorilor, reprezentantilor principalilor lideri din domeniu si publicului, in cadrul Demo Day/Ziua Demo, in septembrie 2017.

„Principalul obiectiv al strategiei noastre este de a ne ajuta clientii sa aiba mai mult succes in afacerile lor. Solutiile digitale joaca un rol din ce in ce mai important. Dupa crearea cu succes a METRO Accelerator pentru sectorul HoReCa, impreuna cu Techstars, a sosit momentul sa trecem la urmatorul pas. Suntem convinsi ca ai nostri clienti comercianti independenti pot obtine beneficii imense prin intermediul solutiilor digitale – privind comunicarea cu clientii, serviciile noi si, de asemenea, privind operatiunile lor de afaceri. Acesta este motivul pentru care am lansat METRO Accelerator pentru Retail. Impreuna cu Techstars, dorim sa ajutam companiile inovatoare sa se dezvolte cu succes”, explica Olaf Koch (Chairman of the Management Board la METRO AG).

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)