homepage

Agentia web specializata in strategie, business design si marketing online Copimaj a lansat COPIMAJ PPC, prima platforma din Romania destinata vanzarii de servicii de marketing online, transmite compania intr-un comunicat de presa. Prin intermediul COPIMAJ PPC, orice companie din Romania poate sa-si creasca rapid si eficient vanzarile sau vizibilitatea brandului in mediul online. Copimaj PPC ofera o flexibilitate si o adaptabilitate mult mai mare, avand in vedere ca plata si tot procesul prin care sunt planificate campaniile de promovare au loc exclusiv online.

Primul pas este solicitarea unui audit gratuit, realizat de echipa COPIMAJ pentru intelegerea si aprofundarea nevoilor de business ale companiei, urmand apoi sa aiba loc stabilirea strategiei si a planning-ului. Clientul trebuie sa completeze un brief inainte de a alege serviciul de marketing online dorit, pentru a pune la dispozitia echipei Copimaj informatii cu privire la obiectivele si nevoile de business ale companiei. Dupa completarea brief-ului, se recurge la cei 4 pasi necesari lansarii campaniei de marketing online:

  1. setup-ul (dezvoltarea conturilor si materialelor necesare campaniei)
  2. implementarea materialelor
  3. analiza datelor si optimizarea acestora
  4. raportarea rezultatelor

Modul de functionare si stabilire a fiecarui punct din campanie este transparent, clientul avand posibilitatea de a urmari fiecare sarcina si timpul aferent implementarii acesteia, setat la nivel de minute.

alexcircei

„Platforma a luat nastere din dorinta de a ajuta orice afacere din Romania sa se promoveze online mult mai simplu si eficient. Am vrut sa eficientizam timpul destinat implementarii campaniilor online, reusind sa facem accesibile serviciile noastre oricarui tip de client. Modul simplu de structurare a serviciilor noastre in interiorul platformei il ajuta pe client sa ia o decizie bazata pe nevoile si obiectivele sale de business, indiferent ca e vorba de cresterea sustenabila a vanzarilor sau a vizibilitatii brandului in mediul online”, a declarat Alexandru Circei (foto, CEO COPIMAJ) in comunicatul amintit.

Mix-urile de marketing sunt disponibile in 2 tipuri de pachete: abonament lunar (70 €/an, ce include 3 tipuri de servicii – MVP, destinat companiilor care vor sa testeze cererea existenta pe piata pentru un produs sau serviciu; STARTER, dedicat companiilor care au descoperit piata careia se adreseaza si vor sa accelereze vanzarile; PROFESIONAL, pentru companiile care isi doresc o crestere sustenabila a numarului de clienti) sau campanii punctuale de 30 zile (98 €/luna, ce includ 4 tipuri de servicii destinate IMM-urilor care isi doresc sa-si creasca vanzarile pe o perioada determinata de timp: campanie Black Friday, campanie Sarbatori, campanie de lansare servicii sau produse si campanie Sales/Reduceri).

Mai multe informatii despre serviciile oferite prin intermediul platformei COPIMAJ PPC si despre preturile aferente puteti descoperi pe: ppc.copimaj.ro.

Agentia COPIMAJ are peste 7 ani experienta in marketing online, perioada in care a colaborat cu clienti din mediul privat care au generat vanzari de peste 10 milioane € (Gucci, UNICEF, Realitatea.net, Paralela 45). Agentia este castigatoare GPEC (Gala Premiilor e-Commerce) in 2009, 2011 si 2014 si este partenera Google, Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest si Linkedin.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)