deep Learning

In toamna, RTB House anunta introducerea unui nou model de analiza a comportamentului consumatorului: evaluarea prin Deep Learning (invatarea avansata), o ramura a AI/inteligentei artificiale, care analizeaza si prezice cu mare acuratete comportamentul viitor al unui utilizator, tinand cont de toate actiunile sale in mediul online, fie ca da sau nu click intr-un site.

Acum, aceeasi companie globala care furnizeaza tehnologie de retargetare de ultima generatie anunta, intr-un comunicat de presa, adaugarea de noi caracteristici modulului de selectare a ofertelor recomandate in bannerele livrate, pornind de la aceeasi tehnologie: noua solutie foloseste Deep Learning-ul in campaniile de display, pentru a obtine recomandari sigure de produse. Astfel, retargetarea personalizata devine cu 50% mai eficienta.

In prezent, una dintre cele mai comune metode de evaluare a unei campanii de publicitate online este rata de click (frecventa cu care utilizatorii care au vazut un banner au dat click pe el). Prin tehnologiile de retargetare si personalizare, se ofera clientului solutia ideala, pe baza istoricului lor de navigare, iar algoritmii de Deep Learning permit utilizarea unei noi generatii de creatii personalizate; in acest sens, RTB House a dezvoltat un mecanism de recomandari bazat pe tiparele de luare a deciziilor (metoda care foloseste un model matematic, inspirat de structura neuroniilor din creierului uman si face posibila interpretarea cu acuratete a preferintelor de cumparare). Asa se poate anticipa usor cat de atractiv/nu este un anumit produs pentru clientii vizati.

„Algoritmii Deep Learning ajuta la accesarea a ceea ce putem numi «cutia neagra» a Big Data, sporind calitatea serviciilor oferite clientilor si, pe cale de consecinta, imbunatatind businessul. Prin cresterea acuratetii cu care selectam recomandarile de produse, campaniile de personalizare pot targeta cu mai mare exactitate, crescand astfel ROI-ul pentru clienti, in timp ce sunt oferite reclame mai relevante utilizatorilor de Internet”, explica Bartlomiej Romanski (CTO RTB House) in comunicatul amintit.

Algoritmii Deep Learning necesita multa putere de calcul. Pentru a-i dezvolta si implementa, e nevoie de platforme optimizate pentru acest proces, in acest scop RTB House apeland la solutiile NVIDIA GPU (graphics processing unit), pentru accelerarea proceselor in zona de invatare si deductie. „Deep Learning permite programului sa invete din date. Computerele sunt acum capabile sa invete cu o viteza, acurate si amploare care permite fiecarei industrii sa foloseasca puterea inteligentei artificiale. RTB House este unul dintre liderii care o aduc in zona de advertising, utilizand detalii din obiceiurile de consum, pentru a oferi informatii relevante consumatorilor”, a completat Serge Lemonde (NVIDIA Deep Learning Startups Business Director EMEA si India).

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)