ai

Compania de tehnologie RTB House (care livreaza brandurilor servicii de conversie, prin retargetare si campanii gandite pentru nevoile specifice ale fiecarui client) a introdus un nou model de analiza a comportamentului consumatorului: unul construit pe Deep Learning (invatarea avansata), o ramura a AI/inteligentei artificiale. Deep Learning analizeaza si prezice cu mare acuratete comportamentul viitor al unui utilizator online folosind AI, explica RTB House intr-un comunicat de presa. Aceasta noua tehnologie pe care compania o va folosi in campaniile online va tine cont de toate actiunile unui utilizator in mediul online, fie ca da sau nu click intr-un site.

„Intelegerea avansata a nevoilor si atitudinilor unui consumator este primul pas spre succes. Noi folosim aceasta noua tehnologie, care permite prezicerea cu acuratete a modului in care un utilizator se va comporta, ce intentii de achizitie are si ce decizii va lua. In acest fel, reclamele noastre personalizate vor fi directionate mai eficient”, explica Bartlomiej Romanski, director de tehnologie RTB House, in comunicatul amintit.

Cum functioneaza, mai exact, tehnologia Deep Learning? Fiecare utilizator face sute de actiuni cand viziteaza un site, iar invatarea avansata foloseste fiecare informatie lasata de activitatea acestuia online, identificand un tipar in procesul de luare a deciziilor al utilizatorului. Cu o gama mult mai larga de informatii despre utilizator, metoda ajuta companiile sa estimeze rata de conversie individuala (CR), maximizand profitabilitatea campaniei.

In acest fel poate fi stabilit rapid si sigur potentialul de conversie al unui utilizator, informatie esentiala pentru a eficientiza campaniile de retargetare personalizata. Tehnologia RTB House poate fi folosita inclusiv pentru utilizatorii care nu au dat click pe reclame, un aspect esential pentru companiile care se ocupa de marketing digital: tehnologia e construita pe algoritmi matematici care, folosind retele neurale recurente, ajuta la identificarea unor tipare mai detaliate ale potentialului de cumparare al unui utilizator.

RTB House opereaza la nivel mondial si are 850 de campanii pentru branduri globale, in aproximativ 40 de piete din Europa, America Latina, Asia si Pacific, Orientul Mijlociu si Africa. Echipa RTB House este formata din 150 de persoane si are birouri in Varsovia, Praga, Moscova si São Paulo. Compania a a ajuns profitabila dupa 3,5 ani, lansand prima sa campanie in anul 2012. In Romania, RTB House lucreaza pentru clienti ca Altex.ro, Answear.ro, Avon.ro, Cel.ro, Evomag.ro, F64.ro, Fashiondays.ro, Olx.ro, Orange.ro, PCGarage.ro, Zoot.ro.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)