romania

8 din 10 dintre romanii de 18 – 40 de ani fac cumparaturi pe Internet, dar doar putin peste jumatate (55%, adica 2,14 milioane) aleg sa le si plateasca online, conform unui studiu Gemius citat de wall-street.ro. Cercetarea a fost realizata pe utilizatori de Internet de 14 – 74 de ani din Romania, in martie 2018, in scopul determinarii comportamentului reprezentantilor generatiei Millennials in era banking-ului digital.

Alte cifre relevante din studiul citat:

  • 6,93 milioane de utilizatori de Internet din Romania folosesc un PC/laptop pentru a intra online
  • 1,76 milioane de internauti autohtoni din Generatia Y, care folosesc un PC/laptop, folosesc online-ul pentru a fi la curent cu informatiile din sistemul financiar
  • 2,16 milioane fac online banking
  • cele mai accesate site-uri de banking din Romania – intre ING Bank, Banca Transilvania si Raiffeisen Bank
  • bancile comunica intens online, axandu-se masiv pe reclame video, pe primul loc plasandu-se (in luna amintita) Banca Transilvania (care a atins 22% din internautii de pe desktop si a avut o rata de viewability de 83%)
Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)