In primele 6 luni ale acestui an, in reteaua magazinelor afiliate platformei 2Performant.com (care a inlocuit reteaua 2Parale.ro in august 2016), s-au facut cu 41,3% mai multe tranzactii fata de aceeasi perioada a anului trecut, anunta compania 2Performant Network (fosta 2Parale Afiliere), intr-un comunicat de presa.

Mai exact, 2Performant a generat, in intervalul ianuarie – iunie 2017, peste 416.000 de vanzari online pentru magazinele din retea, in valoare totala de 19,46 milioane € (inclusiv TVA). Din aceasta suma, 41% au fost vanzari facute pe dispozitive mobile, fata de doar 25% in acelasi interval din 2016 – asta inseamna o crestere de 64% de la un an la altul (YoY)!

Valoarea medie a unei tranzactii, in primele 6 luni, a fost de 46 €. Iar valoarea medie a unei tranzactii mobile a fost de 40 €, similara cu cea din 2016. Cele mai scumpe tranzactii online se fac in Turism (268 €), urmate de achizitiile din industria de Electronice si Calculatoare (175 €), Produse pentru copii (66 €) si Fashion (45 €).

„Aceste cresteri ne confirma ca am lansat platforma 2Performant.com in cel mai bun moment. Pe primele 6 luni din acest an, 1 euro investit de catre clientii nostri le-a adus, in medie, vanzari de 18 euro. Suntem pregatiti pentru viteza superioara de crestere a pietelor de e-commerce si performance marketing care va surveni in urmatoarea perioada, atat in Europa Centrala si de Est, dar si la nivel global”, a explicat Dorin Boerescu (CEO 2Performant Network SA).

2Performant Network S.A. este o companie de performance marketing din Romania, care include 2Performant.com si Edge by 2Performant. Printre cei peste 530 de clienti ai acestora se numara Elefant, evoMAG, Nichiduta, Miniprix, Libris, Carturesti, dEpurtat, Orange, Avon, Provident, Zoot, Answear, Vodafone si Telekom.

Infografic

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)