Peste tot pe unde citesc, ROI-ul se raporteaza la cifra de afaceri (valoarea facturata a produsului promovat). Totusi pe parcursul unei luni, ai acelasi pret de vanzare dar nu pastrezi aceeasi marja din cauza ca pot apare variatii la pretul de intrare, la cursul valutar etc.

Cei care fac Adwords \"in the house\" (adica nu apeleaza la o agentie, ca si in cazul meu), in general au acces la programul de facturare. In acest caz se poate afla valoarea de adaos (brut) cu care s-a vindut produsul pe care-l promovezi intr-o anumita perioada.

Parerea mea este ca daca raportez ROI-ul la adaos, obtin o balanta cheltuieli - venituri mult mai corecta, ex: 1 leu in Adwords aduce intre 10 - 20 lei adaos.

Voi ce parere aveti? Cum va contorizati eficienta reclamei? De ce alte metrici mai tineti cont?

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)