Detin un magazin online cu tricouri imprimate. Tricourile se fac la comanda si sunt practic personalizate (clientul alege modelul, marimea, culoarea tricoului). Avem pe site afisate foarte clar marimile tricourilor in cm si ii indemnam pe clienti sa masoare un tricou care le vine pentru a stabili marimea corecta, ba insistam si cand confirmam comanda telefonic. Clientii ne asigura ca au masurat, dar apoi tot ei vin sa spuna ca tricourile sunt prea mari (sunt pe marimi americane, stim ca sunt prea mari, de aceea si punem accentul pe masurarea tricourilor).

In conditiile in care clientii cer sa li se schimbe produsul, in termen de 10 zile, stim ca legea ne obliga sa o facem chiar fara sa intrebam ce motive are. DAR toate aceste retururi inseamna niste pierderi pentru noi, pentru ca acele tricouri se vor vinde foarte greu, fiind personalizate. Consideram ca este totusi responsabilitatea clientului sa aleaga corect marimea pe care o poarta. Mai ales ca noi ii punem la dispozitie toate informatiile necesare. Altfel, riscam ca magazinul nostru sa se transforme intr-o cabina de proba: clientul cumpara, probeaza, trimite inapoi, primeste alt tricou. Tot noi iesim in pierdere, chiar daca clientul isi plateste taxele de expeditie.

Stim ca trebuie sa respectam legea, dar devine total neprofitabil daca mai continuam asa. Ce sfaturi imi puteti da pentru imbunatatirea situatiei? Am sunat la ANPC pentru a le expune problema dar nu raspunde nimeni la telefon. Ne-am gandit ca in cadrul finalizarii comenzii sa ii punem sa bifeze o declaratie (cum este la Termeni si conditii) cum ca au studiat tabelul cu marimi si isi asuma responsabilitatea pentru alegerea facuta. Dar tot nu suntem acoperiti din punct de vedere legal.

Astept parerea dvs in legatura cu acest subiect.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)