Se întâmplă din ce în ce mai des următoarea situație:

Coletul se livrează, clientul îl primește, semnează pentru el. Are opțiune „deschidere colet”, dar decide să nu se folosească de ea. La un timp după, la unii câteva ore, la alții chiar 14-18 zile, anunță că doresc să trimită înapoi produsul pentru că l-au primit deteriorat.

Produsele sunt foarte fragile, de regulă produse sanitare, foarte rar am întâmpinat această problemă la produse electronice.

De regulă, încercăm să trimitem un alt produs către client și să ne recuperăm prejudiciul de la curier. Însă atunci când trec mai mult de câteva ore, curierul este absolvit de orice vină. Ceea ce este destul de normal, aș ține să spun., pentru că există posibilitatea ca primitorul coletului să îl manevreze greșit, nu curierul.

Întrebările pe care le am în această situație sunt următoarele:

1. Acceptați retur pentru produse deteriorate? La cât timp după livrare?
2. Folosiți opțiunea deschidere colet la livrare? Clienții o folosesc?
3. Ce reacții aveți din partea curierilor dacă ați întâlnit situații similare?

Multumesc anticipat și vă doresc o săptămână fără colete deteriorate :)

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)