Buna ziua,

Va rog sa ma lamuriti cu urmatoarea situatie: am solicitat o oferta telefonica unui magazin online de piese auto pentru un cablu deschidere usa, am primit oferta prin telefon cu 2 variante si am acceptat a doua varianta. Mi s-a comunicat ca este vorba de o piesa originala (ambele era originale) si ca se aduce de la producator in termen de 5 zile lucratoare. Mi s-a cerut un avans de 45 lei, pe care am acceptat sa-l dau, am primit factura pentru avans. A venit piesa si nu este ceea ce imi trebuie. Magazinul zice ca nu accepta sa-mi dea banii inapoi pentru ca este specificat la termeni si conditii ca piesele originale nu se returneaza si se achita integral in avans. Ei spun si ca cf OG 130/2000 art 10, lit C piesele auto originale se incadreaza la aceasta exceptie. Specific ca am dat seria de sasiu a masinii magazinului, iar acesta pe baza seriei mi-a oferit cele 2 variante. Comanda a fost facuta telefonic si ei zic ca nu se supune legilor comertului online. Se poate sa-mi retina avansul in acest caz? Dar daca as fi facut comanda online? Ca si magazin de piese auto online, pentru piesele originale aduse la comanda speciala de la producator, se poate imputa responsabilitatea clientului cumva pentru acest tip de comanda?

Multumesc foarte mult.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)