rares-banescu-retargeting

Start-up-ul romanesc Retargeting.Biz, care este orientat spre retargetare personalizata, anunta – intr-un comunicat de presa – integrari noi cu Seliton, Shoper si Shopmania, jucatori mari de pe piata online din Bulgaria, Polonia si Romania. Dupa deschiderea primului sau birou la L.A., start-up-ul autohon isi incepe ofensiva in blocul est-european, oferind si aici tehnologie specializata in retargeting: „Acoperirea regiunii est-europene face parte dintr-un plan mai amplu de dezvoltare la nivel european. Suntem foarte incantati de parteneriatele cu Seliton, Shoper si Shopmania, companii foarte mari din industria online ce ne permit accesul la peste 25.000 magazine online, adica la 25.000 posibili clienti”, a explicat Rares Banescu (foto, fondator si CEO al companiei).

In acest moment, Retargeting.Biz este un partener de incredere pentru 630 de companii care activeaza in e-commerce, pentru care a generat aproximativ 8,5 milioane €. Compania propune jucatorilor din industria e-commerce un software care sa ii ajute sa interactioneze personalizat si rapid cu fiecare vizitator, in functie de actiunile lor. Software-ul de automatizare in marketing dezvoltat de comapnie creste vanzarile magazinelor online livrand utilizatorilor exact produsele pe care le doresc. In plus, poate fi testat gratuit timp de 14 zile. Acest tool este folosit cu succes de clienti din Romania, Bulgaria, Polonia, Letonia, Lituania, Estonia, India, Vietnam si SUA.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)